וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה חייב להיגמר ככה: זה מה שקרה בפרק הסיום של "להיות איתה"

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 23:20

העונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (קשת 12) הגיעה לסיומה עם פרק מרגש. אז מה קרה בסופו של הפרק? האם עמוס (אביב אלוש) בחר בבת זוגו לשעבר נועה (רותם סלע) או בבת זוגו הנוכחית אביגיל (יעל אלקנה)? הנה התשובות לשאלות. זהירות, ספוילרים

רותם סלע ויעל אלקנה בקטע מהעונה השלישית של הסדרה "להיות איתה"/קשת 12

(הכתבה כוללת ספוילרים לפרק הסיום של "להיות איתה")

בסוף, אהבה מנצחת: העונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (קשת 12) הייתה קצרה במיוחד וכללה ארבעה פרקים בלבד. לכל מי שפספס את הפרק ורוצה לדעת מה קרה - הנה תקציר הפרק האחרון.

אחרי שאביגיל ועמוס מתכוננים לחתונה האינטימית שלהם ונרדמים, נועה מגיעה לבית שלהם כשהיא שיכורה לחלוטין. היא בועטת בחופה, שוברת חלקים ממנה, אומרת לעמוס "תראה מה אתה מפסיד" ומטיחה בו: "אתה משעמם, היא משעממת, ואתם תחיו חיים משעממים". עמוס הנבוך מעלה אותה על מונית ונפרד ממנה, לא לפני שהיא אומרת לו בשקט: "הייתי צריכה להילחם על מה שהיה בינינו. טעיתי".

למחרת מגיע יום החתונה. אחרי החופה ובאמצע הריקודים יוצא עמוס לשאוף אוויר ולהירגע. אשתו הטרייה אביגיל מצטרפת ומתוודה בפניו שהיא מרגישה שהם התחתנו מהסיבות הלא נכונות. "אני פחדתי להיות לבד ואתה בכלל אוהב מישהי אחרת. מגיע לי יותר מזה".

להיות איתה אביב אלוש. קשת 12, צילום מסך
אהבה ניצחה. אביב אלוש/צילום מסך, קשת 12

לאחר מכן אנו עוברים לנועה שמצטלמת לסרט בלוס אנג'לס. לפתע היא מקבלת בקרוואן שלה שיחת טלפון. היא עונה, עמוס על הקו, הוא מספר לה שהוא ואביגיל נפרדו ואז השיחה מתנתקת. יש דפיקה בדלת ולפתע מופיע שם עמוס בכבודו ובעצמו. "זהו, אני פה. אפשר להתחיל מחדש?", הוא שואל. השניים מתנשקים וחוזרים להיות זוג.

אחרי כן קופצים קדימה בזמן, רואים את נועה בהיריון, כמו גם את ונסה ואת בת הזוג של מירב, האחות הקטנה במשפחת דהרי. הפרק מסתיים כשנועה ועמוס חבוקים על הספה, צופים בטלוויזיה, אחרי שהשכיבו את הילדים לישון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully