וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה נועה קירל? יהורם גאון צפוי לשחק תפקיד כפול בסדרה חדשה

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 14:39

פרסום ראשון: הזמר והשחקן ישחק בתפקיד כפול בקומדיה חדשה - בתפקיד עצמו ובתפקיד מעריץ שלו שמשתלט על חייו. הקומדיה נמצאת בפיתוח ראשוני, יוצריה הם גיא מרוז ויוני להב, עוד לא ידוע אם תהפוך לסרט או למיני סדרה. יהורם גאון: "מתלהב"

שגיא בן נון מראיין את יהורם גאון באולפן וואלה! NEWS/וואלה!

פרסום ראשון: הזמר, השחקן וחתן פרס ישראל יהורם גאון ישחק בתפקיד כפול בקומדיה פרועה - מצד אחד בתפקיד עצמו, מצד שני בתפקיד מעריץ שלו שבשלב מסוים משתלט על חייו, כך נודע לוואלה! תרבות.

הקומדיה נמצאת בפיתוח ראשוני ועוד לא ידוע אם תהפוך לסרט או למיני סדרה. על פי גורמים בתעשייה, גאון הביע את הסכמתו להשתתפות בפרויקט, על ההפקה חתומים לי ירדני ואבירם בוכריס, ונבדקות אפשרויות לשיתוף כאן 11 ומשה אדרי.

היוצרים של הקומדיה המסקרנת הם גיא מרוז ויוני להב, שכזכור הגישו את תכנית הסאטירה והנונסנס המיתולוגית "נייס גיא" בערוץ 2 הניסיוני בתחילת שנות התשעים, וגם היו מיוצרי הסדרה הקומית לילדים "גור ואוח".

ירדני ובוכריס סרבו להגיב. יהורם גאון אישר את הפרטים: "כל מילה נכונה. מקווה מאוד ומתלהב".

יהורם גאון. ניב אהרונסון
עושה נועה קירל? יהורם גאון - בקרוב בתפקיד כפול/ניב אהרונסון

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, באחרונה גאון החליט לא להתמודד על תפקיד הנשיא ה-11 של מדינת ישראל, והסיר את התמודדותו מול יצחק (בוז'י) הרצוג שנבחר לתפקיד. גאון, שבחודש הבא יחגוג 82, אמנם שקל ברצינות את האפשרות הזאת אבל החליט בסופו של דבר לוותר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully