וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבבא הוציאה אלבום אולפן חדש לראשונה מזה כמעט 40 שנה

5.11.2021 / 10:26

לראשונה מזה כמעט 40 שנה, להקת אבבא מוציאה אלבום אולפן חדש ותשיעי במספר, "Voyage", לאחר שהוציאה שלושה סינגלים. כמו שאר אלבומי הלהקה, גם הוא נכתב והופק ע"י חבריה בני אנדרסון וביורן אולבאוס. בנוסף, הלהקה הודיעה על פתיחת הופעות וירטואליות נוספות בלונדון

להקת אבבא. יח"צ,
תודה על המוזיקה. להקת אבבא/יח"צ

לראשונה מזה כמעט 40 שנה, להקת הפופ השבדית אבבא הוציאה היום (שישי) אלבום אולפן חדש ותשיעי במספר, "Voyage" שמו. זאת לאחר שהלהקה האגדית הוציאה בספטמבר הוציאה שני שירים חדשים - "I Still Have Faith In You" שכלל קליפ שהגיע למיליון צפיות בשלוש שעות ואת "Don't Shut Me Down". באוקטובר הוציאו סינגל נוסף, "Just a Notion" שמו, והוכרז כי אבבא תתפרק סופית לאחר הוצאת האלבום החדש.

האלבום כולל 10 שירים, וכמו שאר אלבומי הלהקה, גם הוא נכתב והופק על ידי חבריה בני אנדרסון וביורן אולבאוס, ומשתתפות בו אנייטה פלטסקוג ואנני-פריד לינגסטד, כולם היום כבר בשנות השבעים לחייהם. הוא הוקלט באולפן של אנדרסון בשטוקהולם.

להקת אבבא. יח"צ,
הרכב אבבא יש רק אחד/יח"צ

בנוסף, הלהקה הודיעה על פתיחת הופעות וירטואליות נוספות בלונדון, לאחר שכבר נמכרו כ-205 אלף כרטיסים להופעות בהן יוצגו דמויותיהם הדיגיטליות. ההופעות יחלו ב-27 במאי בארנה של אבבא, קווין אליזבת' אולימפיק פארק.

בספטמבר מסר אנדרסן: "בהתחלה היו רק שני שירים. אחרי כן אמרנו, 'אולי כדאי שנעשה, לא יודע, עוד כמה. מה אתן אומרות, בנות?', והן אמרו, 'כן', ואז שאלתי, 'למה שלא נעשה אלבום שלם?'". אולבאס מסר אז: "כשבני ניגן את המלודיה ידעתי שזה חייב להיות קשור אלינו. אף דמיון לא יכול היה לחלום את זה, לשחרר אלבום חדש אחרי ארבעים שנה ועדיין להיות חברים הכי טובים וליהנות זה מנוכחותו של זה, ולהיות נאמנים לחלוטין".

  • עוד באותו נושא:
  • אבבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully