וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היינו מודעים לאבדות בנפש": הראפר טראוויס סקוט וקיילי ג'נר הגיבו לאסון בהופעה

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 11:02

אחרי שספג ביקורת על כך שהמשיך להופיע גם כשהיה מודע לאסון בהופעתו בפסטיבל בטקסס שבו נמחצו למוות 8 בני אדם, ניסה הראפר למזער נזקים: "אני הרוס". זוגתו קיילי ג'נר: "אין סיכוי שהוא היה ממשיך להופיע". המשטרה חוקרת דיווחים שלפיהם מישהו בקהל הזריק סמים למשתתפים

ארה"ב: לפחות 8 נמחצו למוות בפסטיבל "אסטרוורלד" ביוסטון/עריכה: אביעד בללי

אחרי שספג ביקורת קשה על כך שהמשיך להופיע גם כשהיה מודע לאסון בהופעתו בפסטיבל המוזיקה בטקסס שבו נמחצו למוות שמונה בני אדם, הגיב אמש (שבת) הראפר טראוויס סקוט על שאירע. "אני פשוט הרוס ממה שקרה אתמול. תפילותיי עם המשפחות ועם כל אותם האנשים שנפגעו ממה שאירע בפסטיבל אסטרוורלד". התגובה הגיעה 14 שעות לאחר האסון ואחרי שחטף אש נוקבת ברשתות החברתיות.

לפי תיעודים שעלו ברשתות החברתיות, סקוט המשיך להופיע גם כשהאסון כבר היה בעיצומו וכשהאמבולנסים הגיעו לזירה לטיפול בנפגעים. מפקד כוחות הכיבוי בעיר אמר כי התקרית התרחשה בשעה 21:15, בהופעת הפתיחה של הפסטיבל. "הקהל החל לדחוף כדי להתקרב לבמה, ואנשים נכנסו לפאניקה", סיפר.

בתוך כך, המשטרה חוקרת דיווחים שלפיהם מישהו בקהל הזריק למשתתפים סמים. כמה מהם עברו החייאה עם תרופות לטיפול במי שלקחו מנת יתר, כולל איש ביטחון שעל צווארו היה סימן של הזרקה. "יש לנו דיווח על איש אבטחה שניסה לעצור או לתפוס מישהו והרגיש דקירה בצווארו", אמר מפקד משטרת יוסטון, טרוי פינר. "הוא עבר החייאה והצוות הרפואי הבחין בדקירה הדומה לדקירה שקורית כשמישהו מנסה להזריק".

צפו בתגובה של סקוט:

טרוויס סקוט. GettyImages
הרוס. סקוט/GettyImages

באסון, שבו נהרגו כאמור שמונה בני אדם ונפצעו מאות, הופיעו מאות ציוצים ופוסטים שבהם עלו סרטונים של מה שאירע במקום, ביניהם גם סרטון של קיילי ג'נר - בת זוגו של סקוט - שבו היא תיעדה את המופע וגם אמבולנס שהיה במקום. התיעוד הזה, לצד תיעודים נוספים אחרים, הובילו לתגובות זועמות ברשת על סקוט וג'נר ועל חוסר הרגישות שלהם.

בשל הסערה שהתעוררה, גם זוגתו קיילי ג'נר פרסמה פוסט: "טראוויס ואני שבורים והרוסים. המחשבות והתפילות שלי נמצאות עם כל מי שאיבדו את חייהם, נפצעו או הושפעו מאירועי אתמול. אני יודעת שלטראוויס אכפת מאוד מהמעריצים שלו והקהילה ביוסטון. חשוב לי להבהיר שלא היינו מודעים לאבדות בנפש עד שהחדשות הגיעו אלינו אחרי ההופעה, ואין סיכוי שהוא היה ממשיך להופיע בידיעה שזה קורה. אני שולחת תנחומים עמוקים למשפחות בתקופה קשה זו ומתפללת להחלמתם של כל מי שהושפעו מהאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully