וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של נטלי ווד טוענת בספר חדש: קירק דאגלס אנס את השחקנית

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 11:08

אחותה של השחקנית נטלי ווד שהלכה לעולמה לפני 40 שנה הוציאה ספר בשם "Little Sister" שבה חשפה כי השחקן המנוח קירק דגלאס תקף מינית את ווד בקיץ 1955, כשווד הייתה בת 17 בלבד. "נטלי ואמי החליטו לא לחשוף את האונס כדי לא להרוס לעצמה את הקריירה"

קירק דאגלס. GettyImages
תקף את ווד? דאגלס/GettyImages

השחקנית המנוחה נטלי ווד הלכה לעולמה לפני 40 שנה, אולם בספר חדש שכתבה אחותה ושיוצא בימים אלו בארצות הברית נטען כי השחקנית הותקפה מינית על ידי השחקן קירק דאגלס שהלך אף הוא לעולמו לפני כשנה וחצי. אחותה של ווד, לאנה, הוציאה ספר בשם "Little Sister" שבה היא חשפה כי דגלאס תקף מינית את ווד בקיץ 1955, כשווד הייתה בת 17 בלבד, בזמן צילומי סרט.

לאנה סיפרה כי אמה של ווד ארגנה את הפגישה בין בתה לבין דאגלס במטרה שהאחרון "יוכל לסייע בפתיחת דלתות" לבתה, השחקנית הצעירה. דאגלס היה בשנות השלושים לחייו ואחד הכוכבים הגדולים בהוליווד, שכיכב בין השאר ב"ספרטקוס" ובסרטים נוספים. "עבר הרבה זמן עד שנטלי חזרה מהפגישה", כתבה לאנה, שהייתה בת 8 באותה שנה. "היא נראתה נורא. היא ואמי החלו להתלחש זו עם זו. לא ממש יכולתי לשמוע או להבין מה הן אומרות". לאנה כתבה כי הבינה מיד שמשהו נורא קרה לאחותה הגדולה.

לאנה סיפרה עוד כי אחותה ואמה החליטו ביניהן שעדיף לא לחשוף את מה שקרה "כי הדבר עלול להרוס את הקריירה של נטלי". בסופו של דבר, נטלי סיפרה ללאנה על האונס שעברה באותו ערב בסוויטה של דאגלס במלון רק כמה שנים לאחר מכן. "הוא פגע בי, לאנה", סיפרה בדמעות.

נטלי ווד. imdb
הותקפה. ווד/imdb

קירק דאגלס הלך לעולמו בפברואר 2020 בגיל 103. במשך שנים רצו שמועות שהוא זה שתקף מינית את ווד. בנו של דאגלס, השחקן מייקל דאגלס, מסר תגובה על ההאשמות החדשות בספרה של לאנה: "ששניהם ינוחו על משכבם בשלום".

נטלי ווד מתה בנסיבות מסתוריות בנובמבר 1981 בתאונת שיט מסתורית אחרי שנפלה למים מהסירה של בעלה דאז, השחקן רוברט וגנר. אחותה של ווד, לאנה, משוכנעת שבעלה הוא זה שדחף אותה למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully