וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "משחק הדיונון" מאשר: "תהיה עונה שנייה, היא בראש שלי כרגע"

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 16:18

באירוע אתמול בלוס אנג'לס אמר יוצר "משחק הדיונון", וואנג דונג-היוק, שאי אפשר להתעלם מלחץ המעריצים ושהוא יכול לאשר שתהיה עונה שנייה. "אני בתהליך התכנון כרגע", אמר, "אבל אני חושב שמוקדם מכדי לומר מתי ואיך זה יקרה"

טריילר לסדרה "משחק הדיונון"/נטפליקס

בהקרנה מיוחדת אתמול (שני) בלוס אנג'לס, על השטיח האדום, אמר יוצר "משחק הדיונון" וואנג דונג-היוק לעיתונאים, כי עוצמת האהבה שקיבל והדרישה ממעריצים לעונה נוספת גרמה לו להתחיל לחשוב על כיווני עלילה. "היו לחצים כל כך גדולים, דרישה כל כך גדולה ואהבה כל כך גדולה לעונה שנייה. אז אני כמעט מרגיש שאתם לא משאירים לי ברירה", אמר היוצר. "אבל אגיד שאכן תהיה עונה שנייה. היא בראש שלי בשלב הזה. אני בתהליך התכנון כרגע. אבל אני חושב שמוקדם מכדי לומר מתי ואיך זה יקרה".

גם מבחינה עלילתית, סיום העונה הראשונה השאיר קצה חוט פתוח להמשך. וואנג התייחס גם לכך בסוף דבריו אתמול לעיתונאים: "אני מבטיח לכם את זה: (גיבור הסדרה) גי-הון יחזור ויעשה משהו לטובת העולם".

משחק הדיונון. נטפליקס,
יעשה משהו לטובת העולם. לי ג'ונג'-ג'יי בתפקיד סונג גי-הון, "משחק הדיונון"/נטפליקס

על אף דבריו של וואנג, אין אישור רשמי מנטפליקס לעונה שנייה. עם זאת, הסיכוי שלא תהיה כזו הוא אפסי - מדובר בסדרה הכי מצליחה של נטפליקס אי פעם, וכנראה המצליחה ביותר בעולם כרגע באופן כללי. כ-132 מיליון איש ברחבי העולם דגמו אותה בשלושת השבועות הראשונים שאחרי שעלתה לשירות, ועל פי ההערכה של נטפליקס במסמכים פנימיים שהגיעו לידי העיתון הכלכלי בלומברג, הרווח שהניבה לה "משחק הדיונון" (בעיקר ממנויים אך גם ממרצ'נדייז) יגיע לכ-900 מיליון דולר - לעומת 21.4 מיליון דולר שעלתה הפקת העונה הראשונה.

"משחק הדיונון", שעלתה לנטפליקס ב-17 בספטמבר, עוקבת אחר סונג גי-הון (לי ג'ונג'-ג'יי), גבר דל ומרוט שמתגורר עם אמו הקשישה בשכונה ענייה בסיאול. מצבו הפיננסי המשתק מביא אותו אל משחק מסתורי המנוהל על ידי אנשים במסכות, אוברולים ותתי-מקלע, שבמסגרתו הוא ומאות אנשים נוספים עם בעיות פיננסיות מתחרים זה בזה בשורה של משחקי ילדים. המנצחים יכולים לזכות במיליארדי וונים (מאות מיליוני שקלים) שיסייעו להם לצאת מכל חוב אפשרי, אבל מה שהם לא יודעים כשהם נכנסים למשחק, זה שהמפסידים מוצאים להורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully