וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנדחה - נקבע מועד חדש: ניק קייב יופיע בישראל בקיץ הקרוב

10.11.2021 / 14:00

לאחר שהופעותיו של ניק קייב עם הבאד סידז נדחו מספר פעמים בעקבות התפשטות הקורונה, אחד המוזיקאים האהובים ביותר בישראל אמור להופיע בפעם החמישית אצלנו ב-23 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. כל הפרטים

שגיא בן נון על הופעת ניק קייב בישראל מתוך המהדורה המרכזית 19.11.17/וואלה!, עריכת וידאו: ניר חן

לאחר שהופעותיו של ניק קייב עם הבאד סידז נדחו מספר פעמים בעקבות התפשטות הקורונה - קודם בוטלה ההופעה בקיץ 2020 ובהמשך נדחתה ההופעה ביוני 2021 באצטדיון בלומפילד בתל אביב - נקבע מועד חדש לאחד המוזיקאים האהובים יותר בישראל. אם לא יהיו בלת"מים חדשים, קייב יופיע בפעם החמישית בארץ ב-23 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. גם הפעם ההופעה בהפקת שוקי וייס.

שוקי וייס וצוותו מסרו: "ב-42 השנים שאנו עוסקים בהפקת מופעים בינלאומיים בישראל עברנו ביטולי מופעים בעקבות מלחמות, מבצעים, מחלות, חרמות, משטים ומטושים - בסוף חוץ מניל יאנג (שעוד יגיע) קיימנו כל מופע שאי פעם התבטל לנו. וכשהאמן עולה לבמה ונותן את כל כולו, זה מדהים כמה קל לשכוח מה עברנו בדרך לשם. יש רק דבר אחד שאנחנו יודעים לעשות וזה להציג בישראל את המופעים הגדולים בעולם - וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים להמשיך לעשות עבור הקהל הישראלי. שרק נמשיך לאהוב מוסיקה טובה".

וייס מסר כי זכות ראשונים תינתן למעל ל-10 אלפים רוכשי הכרטיסים להופעה שתוכננה לקיץ 2020 ומחזיקים בידם שובר כולל רוכשי כרטיסים להופעות אחרות של שוקי וייס שבחרו באופציית השובר. המכירה תהיה פתוחה עבורם משעה זו (רביעי, 10 בנובמבר, 14:00) ועד יום שישי 12 בנובמבר בשעה 8:00 בבוקר, ולאחר מכן תיפתח המכירה לקהל הרחב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

ניק קייב. ניב אהרונסון, מערכת וואלה! NEWS
חוזר אלינו בפעם החמישית. ניק קייב/מערכת וואלה! NEWS, ניב אהרונסון

הופעתו האחרונה של קייב בישראל התקיימה בנובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים. במסיבת עיתונאים לקראת הופעתו, נשאל על ידי וואלה! תרבות מה עמדתו על הקריאות כלפיו להחרים את ישראל. "קיבלתי מכתב מבריאן אינו לפני שלוש שנים לחתום על עצומה למען פלסטין. לא רציתי לחתום על העצומה כי היה שם משהו מסריח. ואז הבנתי שאני לא חותם על העצומה, והבנתי שאני לא מופיע בישראל ומרגיש שזה מתוך פחד. בסופו של יום, יש שתי סיבות: ראשית, אני אוהב את ישראל. שנית, לעמוד באופן עקרוני נגד אלו שמנסים להשתיק מוזיקאים. אפשר לומר שה-BDS גרמו לי להופיע בישראל". תגובתו לשאלת וואלה! צוטטה בכלי תקשורת בעולם ועוררה הדים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully