וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה, פסטיבל קולנוע: 7 המלצות לאמצע נובמבר

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 9:13

מירי מסיקה מארחת את דויד ברוזה במופע צהריים מיוחד, הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה יוצא לדרך - ועוד כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב השבוע

מירי מסיקה/צילום: רשת 13

ישרא-דרמה

כ-200 מנהלי תיאטראות ופסטיבלים מ-40 מדינות בעולם ישתתפו בישרא-דרמה: חשיפה בינלאומית לתיאטרון 2021 שתועבר בשידור חי באופן מקוון ממרכז תרבות מנדל בתל אביב יפו. באירוע שייפתח ב-17 בנובמבר ויימשך ארבעה ימים ייקחו חלק שר החוץ יאיר לפיד, הסופרים א.ב יהושע, פיליפ בסון ונועה ידלין, מנכ"ל הבימה נעם סמל ועוד ועוד. מנהלי תיאטראות ופסטיבלים, במאים ויוצרים מרחבי העולם יצפו בהצגות ישראליות במטרה לעודד אותם להעלות מחזאות ישראלית בעולם ולקדם שיתופי פעולה בין תרבויות. האירוע, שנוסד ביוזמת המכון למחזאות ישראלית ע"ש חנוך לוין, מהווה זרז להעלאת מחזות מקור בתיאטראות מרכזיים בחו"ל.

מתי? החל מ-17 בנובמבר

איפה? מרכז תרבות מנדל בתל אביב

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה ייפתח הערב כשיוקרן בו הסרט הישראלי "שתיים" של הבמאית אסתר אלקיים המביא את המסע המורכב של זוג נשים שמנסות להביא ילד לעולם. בפסטיבל יוקרנו 150 סרטים מהארץ ומהעולם, ובנוסף יתקיימו בו פאנלים, תחרויות דראג מסורתיות ואירועים קולנועיים.

מתי? החל מהערב

איפה? סינמטק תל אביב רחוב הארבעה 5 ת"א, מרכז תרבות אניס - רחוב פעמונית 9, תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

החייל הרזה

הסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין מעלה את "החייל הרזה", אחד המחזות האחרונים של הגאון החד-פעמי חנוך לוין המוגדרת על ידו כ"אגדה טרגית-קומית-אבסורדית". ההצגה מתרחשת כולה בתוך בריכת מים שנבנתה במיוחד עבור ההצגה. על הבימוי: עמית אפשטיין.

מתי? 13-27 בנובמבר, מדי ערב ב-20:30 (בשישי ב-14:00)

איפה? אולם "עבאס", רחוב חנוך 19, שכונת התקווה, תל אביב

החדר/Living Room

מרכז סוזן דלל משיק הפקת מקור ראשונה, בכורה עולמית מאת ענבל פינטו - החדר/Living Room. ביצירתה החדשה ממשיכה ענבל פינטו את שיתוף הפעולה היצירתי עם הרקדנית מורן מילר. גם הרקדן והכוריאוגרף איתמר סרוסי משתתף ביצירה. על המוזיקה אחראית הצ'לנית והזמרת מאיה בלזיצמן.

מתי? 12-14 בנובמבר

איפה? סוזן דלל, תל אביב

דיסטורשן

מיכאל רוכברגר, הנחשב לאחד המבקרים הוותיקים של מוזיקת הרוק בישראל בשנות השמונים והתשעים, מעלה במוזיאון אשדוד תערוכה בשם "דיסטורשן" שנעה בין ציור, צילום, מוזיקה וכתיבה. את התערוכה אוצרת יעל כץ בן-שלום. במקביל ייפתחו בחלל המוזיאון המרכזי שתי תערוכות נוספות: תערוכת יחיד של הצלם תומר קאפ ותערוכה קבוצתית של חמישה צלמים שאוצרת הצלמת אנה ים. כמו כן, תערוכה חמישית בסדרת תערוכות מאוסף האמנות של ישראל מקוב תיפתח בגלרית האוסף.

מתי? החל מ-13 בנובמבר

איפה? מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8 אשדוד

מירי מסיקה בהיכל התרבות

אחת הזמרות הגדולות בישראל, המשמשת גם כשופטת ב"אקס פקטור", באה למופע צהריים בהיכל התרבות בתל אביב כדי לשיר את מיטב להיטיה ואף לארח את האחד והיחיד דויד ברוזה.

מתי? 12 בנובמבר, 13:30

איפה? היכל התרבות תל אביב

ליליאן ברטו

השחקנית הנפלאה פורשת בהופעתה "חוצפה שלא תיאמן" שרשרת סיפורים מותחים, מרגשים ומצחיקים מחייה. מהלידה בוונצואלה לאב סוחר נשק, דרך מסעות שופינג נוצצים עם סוהא ערפאת וכלה בפתק אהבה שכתב לה בעלה המנוח חנוך לוין.

מתי? 13 בנובמבר, 21:00

איפה? הבימה 3 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully