וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסטיגל ועד פורטנייט, מלאסי ועד פינוקיו: המדריך המלא למופעי חנוכה לילדים

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 12:46

נועה קירל ורן דנקר בפסטיגל או עומר אדם ואייל גולן ב-NEXT? הצגה על פי סיפורו של פינוקיו או מחזמר על פי סיפורו של הכלב לאסי? בחנוכה הקרוב יעלו עשרות מופעים והצגות, ורגע לפני שהוא מגיע - עשינו לכם סדר. לגזור ולשמור

משתתפי המופע NEXT/צילום: ירון שילון

אחרי שבשנה שעברה ירד השאלטר על מופעי חנוכה המסורתיים בגלל משבר הקורונה, השנה הם חוזרים - ובגדול. אז רגע לפני שאתם מזמינים כרטיסים לכם ולילדים - עשינו לכם סדר בכל ההצגות והמופעים הגדולים שיעלו בחג. אנו ממליצים לכם בחום לבדוק האם יש הנחות או מבצעים למופעים - ומתי בדיוק מתקיים כל מופע.

פסטיגל

לאחר שבשנה שעברה התקיים באופן מקוון בלבד בגלל משבר הקורונה, השנה חזר הפסטיגל לבמה מול קהל חי. הפסטיגל מתקיים תחת הכותרת " ‏SKY HIGH - מגלים את מה שבפנים" ומשתתפים בו אליאנה תדהר, אליעד נחום, בר ברימר, בר מיניאלי, זהבה בן, ישראל קטורזה, נועה קירל, סטטיק ובן אל תבורי, עדן אלנה, קווין רובין, קים אור אזולאי, רונה לי שמעון, רן דנקר ושחר טבוך. מביים, כמו תמיד, חנוך רוזן.

לפרטים נוספים

NEXT

המופע הענק, שיתקיים בהיכל מנורה ת"א ובפיס ארנה בירושלים, יחבר בין כמה מהשמות הגדולים של המוזיקה בישראל: אייל גולן, עומר אדם, שרית חדד, עידן חביב, רביב כנר, יובל דיין, יובל סמו ומארינה מקסימיליאן.

לפרטים נוספים

מותק של משפחה

הפקת הדגל לקטנטנים, מבית היוצר של ה"פסטיגל", מפגישה כמה מכוכבי הילדים האהובים בישראל על במה אחת: מיקי, יובל המבולבל, מני ממטרה, קוגומלו וסבא נתי. לצדם יתארח המותג הבינלאומי הפופולרי - סוניק.

לפרטים נוספים

הרפתקה בג'ונגל

קופיקו, דוד חיים, בובו וכוח פי-ג'יי חוברים יחד למחזמר מוזיקלי שבו מגלה קופיקו שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה. דוד חיים עוזר לו ויחד עם כוח פי-ג'יי, שמלמד אותם תרגילים בהישרדות, הם יוצאים להציל את הג'ונגל. בדרך הם יפגשו את חיות הג'ונגל ויחד הם יעברו הרפתקה מצחיקה ומרגשת.

לפרטים נוספים

פינוקיו

מחזמר חדש המבוסס על הקלאסיקה האהובה לילדים. פינוקיו (שמגולם לסירוגין על ידי ידידיה ויטל ודניאל מורשת) חולם להפוך לילד אמיתי, אך קודם לכן עליו לעמוד במבחן. במסעו הוא נמכר לתיאטרון הבובות, הולך שולל אחר הבטחות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג. הסוף, אם תהיתם, טוב. את ג'פטו מגלם טוביה צפיר.

לפרטים נוספים

קרקס קולומביה

הקרקס הקולומביאני הווירטואוזי מגיע לישראל. מדובר בהפקה בינלאומית בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים.

לפרטים נוספים

ספר הג'ונגל ואבן האש

מחזמר לכל המשפחה מבית תיאטרון הילדים הישראלי בכיכובם של רוי בוי וענבלי. רוי בוי יגלם את מוגלי, עד שאל הג'ונגל מגיעה פתאום ענבלי. מה יעשו חיות הג'ונגל כשיפגשו אותה? האם בגירה ובלו יחשבו שענבלי מתאימה לחיות איתם בג'ונגל? האם מוגלי יצליח להגן על ענבלי מפני שירחאן הרשע?

לפרטים נוספים

פיטר הארנב

הארנב האהוב, ששבה את לבבות הילדים בטלוויזיה ובקולנוע, מגיע לישראל. מדובר בקומדיה קלאסית ומרגשת מבית היוצר של תיאטרון הילדים הישראלי (תירס חם, שמוליקיפוד), המשלבת מוזיקה עכשווית בניצוחה של אילון נופר (מיוצרות מיומנה), כוכבת הילדים האהובה גילי גבל והבובות המקוריות: פיטר הארנב, בנג'מין, קוטן, מר מקרגור, מר טוד, הינשוף בראון ועוד.

לפרטים נוספים

לאסי

לג'ו הקטן אין צעצועים או בגדים יפים, אבל יש לו את לאסי - חברתו הטובה ביותר וגם הכלבה הכי יפה והכי חכמה בגרינולד ברידג'. הכלבה האהובה תופסת במהרה גם את תשומת ליבו של הדוכס מדרלינג העשיר שמחליט לקנות אותה ממשפחתו הענייה של ג'ו ולצרף אותה לאוסף הכלבים שלו בטירה.

כשג'ו מגלה שהיינס, הכלבן האכזר של הדוכס מתכוון לקחת את לאסי לאילוף בסקוטלנד הרחוקה, הוא מחליט לפרוץ לטירת הדוכס ולהציל אותה, אבל הניסיון כושל וג'ו וכלבתו האהובה מוצאים את עצמם תקועים בתא המטען של המכונית בדרכם לסקוטלנד יחד עם מקס, נכדו הפחדן והמפונק של הדוכס. לאט לאט הופכים ג'ו ומקס מאויבים לחברי אמת, אבל האם הם יצליחו לשוב הביתה? והאם יצליחו להציל את לאסי מידיו של הכלבן הרשע? עיבוד מקורי וסוחף לסיפור הקלאסי על הכלבה המפורסמת ביותר בעולם.

לפרטים נוספים

המכבים הקרב האחרון

המחזמר בהשתתפות רינת גבאי, טל מוסרי, טיילור מלכוב ואוראל צברי, יספר את סיפורו המופלא של מרד החשמונאים. הפעם יתווספו לסיפור המוכר דמויות נשים חזקות ומשמעותיות: יהודית המכבית (רינת גבאי) מובילה לצד יהודה המכבי (טל מוסרי) את המחזמר. צברי יגלם את אנטיוכוס וטיילור תגלם את נמסיס נסיכת יוון.

לפרטים נוספים

מיינקראפט נגד פורטנייט

לראשונה בישראל - קרב ראש בראש בין שתי היריבות הגדולות ביותר בעולם הגיימינג: מיינקראפט נגד פורטנייט. הקהל מוזמן לצפות ביוטיוברים הגדולים בישראל מתחרים בטורניר מטורף ומייצגים את המשחק האהוב עליהם. אז מה יהיה? קרבות ראש בראש, משחקים בין הגיימרים לקהל, הכתרת אלוף האלופים, תחרויות עם פרסים. מנחה האירוע הוא עידן תלם ובין המתחרים בנבחרות: זיגי, אסיף בצלאל, שי - מר שבולת, דוד - 2BOF, רונן מוסניקס - RAGE GAMING ועוד ועוד.

לפרטים נוספים

פורטנייט מיינקראפט. מאי סביר,
מי ינצח?/מאי סביר

מיני פסטיבל חנוכה בתיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון חוגג ארבעים שנה ובחנוכה ניתן יהיה ליהנות בו ממופעים, חדרי סדנאות, תערוכות, מיצגים, חוגים והכשרות. כל יום תהיה תוכנית מלאה שתכלול שתי הצגות לגילאים שונים, סצנת יצירה, מופעים, סופגניות ושירים. בין ההצגות שיעלו בו: ים קטן, חכמים בלילה - אגדת חלם, תהיה בריא מוריס מגי, ציפור הגשם - אגדת נייר, המסע אל ממלכת פעמון - סיור תיאטרוני, הכתר שהלך לאיבוד, הגשם של סבא אהרון, האוסף הכי הכי, אחותי הגדולה מכולם, איפה גברת גבאי - תיאטרון סמטאות בשכונת ימין משה, אמא אווזה, העיר המזמרת, מוסטאש החתול, נקודת אור ועוד.

לפרטים נוספים

The Magic of Kass - המופע הרשמי של פארק השעשועים בחנוכה

פארק השעשועים המקורה החדש שבמעלה אדומים, Magic Kass, יארח בחנוכה כמה הופעות בהשתתפות של כוכבי רשת מרכזיים. המופע, שהופק על ידי אריק עורי, ירוץ לאורך כל השנה באולם התיאטרון של הפארק, The Magic of Kass. מדובר במופע אינטראקטיבי המספר על קוסם שיוצא למסע ברחבי העולם כדי למצוא את הקסם המושלם שיעזור לו להיות הקוסם הגדול של פארק השעשועים. במהלך המופע הקוסם יבקר במגוון עולמות ותרבויות, מהמזרח הרחוק ועד אפריקה ואף ייכנס לתוך מרחב העולם הדיגיטלי.

לפרטים נוספים

אליסה בארץ הפלאות / מה עושות האיילות

האופרה הישראלית תעלה בחנוכה את הפקות האופרה לילדים: "אליסה בארץ הפלאות" ו"מה עושות האיילות". "אליסה בארץ הפלאות" היא גרסה אופראית ומשעשעת מאת דוד זבה ובבימויו של גדי שכטר על פי הסיפור הקלאסי של לואיס קרול. במהלך האופרה יצטרפו הילדים למסעה הקסום של אליסה הנופלת לבטן האדמה ומגלה שלל דמויות ססגוניות. את הדמויות האהובות והמוכרות של הסיפור יגלמו וישירו בעברית סולני וסולניות האופרה הישראלית.

הפקה אחרת של האופרה לילדים היא "מה עושות האיילות", מופע שבמרכזו שירי הילדות הנוסטלגיים שכתבו ע. הלל, לאה גולדברג, ומרים ילן שטקליס והלחינו יוני רכטר, נורית הירש, אריה לבנון, נעמי שמר, צביקה פיק ועוד רבים אחרים.

לפרטים נוספים

מופע חנוכה בקרקס פלורנטין בכפר הירוק

הקרקס הוותיק בכפר הירוק יציג בחנוכה את המופע The Magic Lights Circus - מופע אמני קרקס בינלאומיים של אילוזיות, אקרובטיקה מטורפת, הליכה על חבל, עמודים סיניים, חץ וקשת, מופעי קוסמות ואשליות ריחוף באוויר, קטעי קרקס מרהיבים וקסמים מהפנטים. לפני כל מופע יתקיים הפנינג חגיגי של סדנאות קרקס פתוחות הכוללות ג'אגלינג, סדנאות הליכה על חבל, ירי בחץ וקשת, פעילות פס אקרובטיקה, בועות סבון והפתעות נוספות.

לפרטים נוספים

פסטיבל אסיטז' להצגות איכות לילדים ולנוער

הפסטיבל להצגות לילדים ונוער של עמותת "אסיטז'", בשיתוף מרכז ענב ובתמיכת משרד התרבות והספורט, מסכם עונה של יצירה מגוונת של הצגות ילדים מקוריות ואיכותיות מכל תיאטראות הילדים והנוער בארץ. במשך שבעת ימי החג יתקיימו 24 הצגות בשמונה אולמות שונים. בין ההצגות שיעלו במסגרת הפסטיבל - "שבעת הגמדים ושלגייה", "טיול לכוכב הגבינה", "ילדיסקו", "ד"ר דוליטל", "דו רה מוווו", "אורה הכפולה" ועוד. ההצגות יעלו באולמות ומרכזים קהילתיים ברחבי תל אביב.

לפרטים נוספים

המסע אל הניצחון

"חנוכה - המסע אל הניצחון" הוא סיפור חג החנוכה ונס פך השמן שיעלה בהצגה בכיכובם של מיכל הקטנה, אגם בוחבוט, לינור אברג'יל, ואודי ואביעד בשילוב מיטב שירי החג האהובים והמוכרים. המופק בהפקת רמי לוי בשיתוף ישראכרט, ולפיכך המחיר מסובסד.

לפרטים נוספים

מלכת השלג

בית צבי מציג את המחזמר המספר את סיפורם של שני ילדים, גרדה ואחיה הקטן - קאי, המבלים את ימיהם במכירת נעליים בעיירה המושלגת סאמרוויל. גרדה החרוצה חוסכת פרוטה לפרוטה על מנת לכסות את החובות שהותירו להם הוריהם, בעוד אחיה הקטן מבלה את רוב זמנו בשירים ובמשחקים. כאשר מלכת השלג המסתורית חוטפת את קאי, נאלצת גרדה לעזוב את העיירה שבה גדלה ולצאת לדרך במטרה למצוא את ארמון המלכה ולהחזיר את אחיה. היא יוצאת למסע הרפתקאות במהלכו היא פוגשת שדונים, אנשי שלג, נמרים ודמויות נוספות. משתתפים: תלמידי שנה ג' מחזור ס'.

לפרטים נוספים

סביב העולם ב-80 יום

המחזמר "סביב העולם ב-80 יום", המבוסס על יצירתו המפורסמת של ז'ול ורן, נכתב והולחן בעברית על ידי המחזאי ירון כפכפי. הוא יעלה בהיכל התרבות העירוני של רחובות על ידי 200 שחקני בימת הנוער בעיר.

לפרטים נוספים

פסטיבל חנוכה להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מקיים זו השנה ה-13 את פסטיבל הצגות הילדים שלו. הפסטיבל, שיתקיים בתל אביב, יציג את ההצגות "פיטר פן" (קופרודוקציה של התיאטרון עם הקאמרי), "איתמר וכובע הקסמים" (בבכורה), "היפה והחיה", "המשאלה הגדולה", "מולאן" ועוד ועוד.

לפרטים נוספים

מלך הג'ונגל ולוחמי היערות

ריי מלך הג'ונגל (בן זיני) שכח שהיה פעם ילד אדם רגיל. הוא אומץ על ידי להקת קופים בגיל 4 לאחר תאונת המטוס שבה נהרגו שני הוריו, וגדל במחיצתם בג'ונגל. להקת הקופים הם המשפחה היחידה שהוא מכיר. יום אחד מזהים דיירי הג'ונגל שיש פולשת - מגי. ביחד עם ריי, השניים מגלים את היופי שבחיי הטבע ונלחמים בכוחות הרשע. משתתפים: גיא זו-ארץ, עדי הימלבלוי, בן זיני ועומר נודלמן.

לפרטים נוספים

הסופגטרון

חגיגת חנוכה לילדים בתיאטרון חיפה עם מגוון הצגות איכותיות לילדים ולהורים. במהלך חופשת החנוכה יוצגו מבחר הצגות לילדים ממיטב רפרטואר תיאטרוני הילדים בארץ, תיאטרון מחול, הצגות מוזיקליות ועוד המיועדות לילדים ולכל המשפחה. בין השאר יוצגו "מאחורי הפלאים", "הרפתקת הגן המכושף" ועוד.

לפרטים נוספים

טיקטוק אולסטארס

כוכבי הרשת המצליחים והחמים ביותר בישראל יוצאים מהמסכים: כל הזמרים, הרקדנים וכוכבי הטיקטוק עם החשיפה הכי גדולה והסרטונים הוויראלים במופע עם מסר חינוכי לבני נוער. המופע המיוחד יכלול את כל הכוכבים הגדולים שהילדים מעריצים מטיק טוק ויוטיוב. ביניהם לאון שניידרובסקי, משפחת אליהו, רונית וג'ונתן ליופריו, פסטיבי, שלי צירינג, Ann B, ימית מיוזיק, אור אלקיים ודריה יופרוב.

לפרטים נוספים

היפהפייה הנרדמת

הבלט הישראלי מעלה את "היפהפייה הנרדמת", יצירת המופת של הכוריאוגרף מריוס פטיפה למוזיקה האלמותית שהלחין פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי.

לפרטים נוספים

מאסאמנה

מופע חדש מבית היוצר של להקת "מיומנה", מופע קצבי ומצחיק לכל המשפחה על יום בחיי שבט קדום בשם "מאסמנה" שגילה את ההמצאה ששינתה את העולם - הקצב - וכך הפך ללהקה הראשונה בעולם "מיומנה".

לפרטים נוספים

"האוצר מתחת לגשר" / "מסעות אודיסאוס"

תיאטרון גשר יעלה בחנוכה שתי הצגות ילדים. הראשונה - "האוצר מתחת לגשר" - היא בהשראת מעשיות חסידים. פלוני אלמוני, שכל רכושו בעולם הוא כרית ותפוח, חולם בלילה כי בעיר רחוקה ממתין עבורו אוצר. במסעו אל האוצר הוא פוגש רועה ללא כבשה, נסיכה ללא ממלכה, גזלן רגיש ונסיך-הינדיק. השנייה, "מסעות אודיסאוס", מבוססת על המיתולוגיה היוונית. אודיסאוס הגיבור המיתולוגי וחבריו האמיצים עוברים הרפתקאות, חלקן מפחידות, אחרות מצחיקות, וכל הרפתקה היא שיעור, משל או חלום המעלה תהיות.

לפרטים נוספים

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות

הפסטיבל האהוב, אשר חוזר השנה, מאפשר לקהל הצעיר והמבוגר להיחשף לאמנות הבובנאות ולפעילויות הנושקות לתחום, תוך שימת דגש על חוויה צבעונית ועשירה. בשל אופיו החורפי הפסטיבל יתקיים רק בתוך אולמות המרכז ובנוסף להצגות יכלול גם תערוכות, סדנאות, כיתות אמן ואירועים מיוחדים. הוא יתקיים במרכז לתיאטרון בובות חולון ובין השאר יועלו בו ההצגות "סעודה אצל המלכה", "סיפור סינדרלה", "המפץ הגדול", "זה פרדיננד", "האחים רייט ואחי" ועוד רבות וטובות.

לפרטים נוספים

פסטיבל אלמינא ה-6 לילדים

שלושה ימים של חגיגה רב-תרבותית בחג של החגים - חנוכה, כריסמס והולדת הנביא - שיכללו שלוש בכורות של הצגות מבית היוצר של תיאטרון אלמינא, מופעי חוצות חינמיים ודמויות שטח ססגוניות, שעת סיפור עם השחקן תומר שרון (תומש), סדנאות יצירה ופעילויות מגוונות לכל המשפחה ועוד ועוד. האירוע יתקיים ברחוב התקומה 1 ביפו.

לפרטים נוספים

שלגיה ושבעת הגמדים

עיבוד מקורי לכל המשפחה לסיפור הקלאסי של שלגיה המושלכת אל היער על ידי המלכה הרעה, שם היא נקלעת לשלל הרפתקאות מרתקות. היא מתגברת על שדוני היער האכזריים, מוצאת נחמה בידיה של הלבנה הטובה ופוגשת את שבעת הגמדים המצחיקים. כשהמלכה מגלה ששלגיה חיה למרות הכול, היא מחליטה לעשות מעשה ולהפטר ממנה אחת ולתמיד. מופע תיאטרון-פלמנקו מיוחד, צבעוני וקסום המשלב פסקול של מוסיקת פלמנקו, מוסיקה קלאסית ומוסיקה עכשווית.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully