וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה קרבצ'נקו דורשת: להסיר מהאוויר את פרק 4 ב"צל של אמת"

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 14:04

עורכי דינה של אולה שיגרו מכתב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין ואל שר התקשורת שבו הם מבקשים להסיר מהאוויר ולאסור על שידור פרק 4 בסדרה התיעודית "צל של אמת" (HOT) שמציג אותה כחשודה ברצח תאיר ראדה: "הפרק הסב למרשתנו נזקים כבדים עד כדי הרס חייה"

צל כבד סיפורה של א"ק אולה קרבצ'נקו. כאן 11, צילום מסך
הרס חייה. אולה/צילום מסך, כאן 11

עורכי דינה של אולה קרבצ'נקו - המוכרת כא"ק מפרשת רצח תאיר ראדה - שיגרו היום (חמישי) מכתב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין ולשר התקשורת, שבו הם דורשים להסיר מהאוויר את הפרק הרביעי של הסדרה התיעודית "צל של אמת" שזמין לצפייה ב-HOTVOD.

עורכי הדין אמיר טיטונוביץ ואפרת אזולאי כתבו כי בפרק הרביעי בסדרה הוצגה אולה בפני הציבור "כרוצחת סדרתית וסדיסטית, שלמעשה אף רצחה את תאיר ז"ל. לפני מספר חודשים החליטה פרקליטות המדינה לסגור את תיק החקירה וזאת מפאת היעדר אשמה. כך, ולאחר חקירה ובירור יסודיים וממושכים, התברר כי מרשתנו אינה הרוצחת של תאיר ז"ל. ובכל זאת, היוצרים והמפיקים של הסדרה לא חזרו בהם מטענותיהם המזעזעות והמרשיעות, הם המשיכו במסע ההכפשות כלפי מרשתנו, והסדרה כולה ממשיכה להיות זמינה לצפייה לכל דורש ולהביא על יוצריה ומפיקיה רווח כספי עצום.

עוד נכתב כי הפרק הרביעי הסב לאולה "נזקים כבדים, עד כדי הרס חייה ממש והוא ממשיך להסב לה נזקים, חלקם בלתי ניתנים לתיקון".

צילום מסך מתוך "צל של אמת". צל של אמת, צילום מסך
מסע הכפשות. צל של אמת/צילום מסך, צל של אמת

עורכי הדין הוסיפו וכתבו כי "הוראה 9א(ב) לכללי השידור אוסרת על בעל זכיון לכלול בשידור דרמה תיעודית קטעים שיש בהם כדי לפגוע בשמם הטוב של בני אדם, או כדי להסית נגדם, אלא אם כן הוכח כי הקטעים מבוססים על עובדות אמיתיות וכי יש בהם עניין לציבור (...). לא יכול להיות חולק על כך שהפרק הרביעי מכיל קטעים רבים עד מאוד אשר פוגעים בשמה הטוב של מרשתנו". עוד נכתב כי אין להכיר בפרק זה כ"הפקת מקור" משום שהוא אינו עומד בכללים.

מהמועצה לשידורי כבלים ולוויין נמסר: "המכתב התקבל במועצה ותוכנו ייבדק בהקדם".

מ"HOT8" נמסר: "ערוץ HOT8 גאה בתוכן שלו וישיב למועצה אם וכאשר תתקבל פנייה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully