וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה לשעבר על ההגבלים יציג עבודותיו בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 11:35

פסטיבל הצילום הבינלאומי ייפתח ביום רביעי במרכז דניאל לחתירה בפארק הירקון שבתל אביב. בפסטיבל יוצגו כ-90 תערוכות של צלמים ישראלים ובינלאומיים מובילים. בין השאר יוצגו גם עבודותיו של עו"ד דודי תדמור, מבכירי עורכי הדין בישראל

פסטיבל הצילום הבינלאומי ייפתח ביום רביעי במרכז דניאל לחתירה בפארק הירקון שבתל אביב. בפסטיבל יוצגו כ-90 תערוכות של צלמים ישראלים ובינלאומיים מובילים, בשילוב פעילות רב-תחומית כגון מחול, פרפורמנס, וידאו ארט, מוזיקה ועוד. במהלך 2022 ימשיך הפסטיבל לנדוד אל הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית ויוצג במיקומים נוספים ברחבי ישראל.

מבין עשרות האמנים שעבודותיהם יוצגו, גם עבודותיו של עו"ד דודי תדמור יוצגו בפסטיבל. תדמור, מבכירי עורכי הדין בישראל ולשעבר הממונה על ההגבלים, יציג את סדרת התצלומים החדשה שלו "שקט לבן" החושפת עולם המשלב מציאות עם סוריאליזם. את התערוכה אוצר האמן והפעיל החברתי אייל לנדסמן, המנכ"ל והמנהל האומנותי של פסטיבל הצילום הבינלאומי, ואחד ממייסדיו.

לדברי אוצר התערוכה, תדמור מנער את האובייקט המצולם מאבק היום-יום ומפיח בו חיים חדשים. שדרות ח"ן, תחנת הכוח רידינג והשכונות החדשות הנבנות בצפון העיר תל אביב, מועמדות בקו אחד עם חממות עזובות בערבה, ודימויי צמרות עצים מופשטים שאין להם סממן של מיקום גיאוגרפי ספציפי.

פסטיבל הצילום הבינלאומי  - דודי תדמור. דודי תדמור,
אחת מעבודותיו של תדמור/דודי תדמור

בשנה שעברה הציג תדמור בפסטיבל הבינלאומי את הסדרה "תייר מקומי 2020", שם הוא שוטט בכרך האורבני ובחללים מתוירים לעייפה, שהתרוקנו באחת בימי השיא של מגפת הקורונה. לפני שנתיים הציג תדמור בפסטיבל הבינלאומי את "על שכיות חמדה" - סדרה של תצלומים מוזיאליים, בהם יצר תדמור אשליה של מציאות.

דודי תדמור הוא שותף מנהל בתדמור לוי ושות', אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל. לאורך השנים, לצד עבודתו המשפטית והניהולית, עוסק תדמור בצילום. תצלומיו, המוצגים בתערוכות לאורך השנים, מצויים באוספים פרטיים בישראל ובחו"ל.

פסטיבל הצילום הבינלאומי  - דודי תדמור. דודי תדמור,
אחת מעבודותיו של תדמור/דודי תדמור
פסטיבל הצילום הבינלאומי  - דודי תדמור. דודי תדמור,
אחת מעבודותיו של תדמור/דודי תדמור
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully