וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוריד את מכנסיו ודחף את הראש שלי למטה": נפגעות רון ג'רמי יוצאות לאור

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 15:13

נשים שנפגעו מכוכב הפורנו רון ג'רמי מגלות בסרט תיעודי חדש איך לטענתן אנס ותקף אותן מינית. "תפס את ידי והניח אותה על איבר מינו", העידה אחת מהן. השחקן והבמאי עצור לקראת העמדתו למשפט עם יותר מ-30 אישומים על אונס ותקיפה מינית

רון ג'רמי. AP
רון ג'רמי/AP

חלק מהנשים שבהן פגע רון ג'רמי מגלות בסרט תיעודי חדש איך לטענתן שחקן ובמאי הפורנו היהודי אמריקאי אנס ותקף אותן מינית. ג'רמי בן ה-68 נמצא כעת במעצר לקראת משפט שכולל יותר מ-30 אישומים נגדו על אונס ותקיפה מינית על מקרים שהחלו ב-1996. מתוכם, 12 אישומים על אונס, בהם של צעירה בת 17 ב-2008 ובת 15 ב-2004. עורך דינו של ג'רמי מסר כי השחקן "חף מפשע בכל ההאשמות".

הנשים בסרט התיעודי בן 30 הדקות, "רון ג'רמי: נפילתו של אייקון הפורנו" שמו, אינן מעורבות בתיק המשפטי נגדו. אחת מהן היא טאנה, שטענה כי נאנסה על ידי ג'רמי ב-2015 לפני שהפכה לשחקנית פורנו. היא העידה כי הגיעה לבית להתארח בתכנית רדיו שבה השתתף ג'רמי, ולטענתה לאחר שדיברה כמה דקות הוא תקף אותה.

נפגעת אחרת היא אלכסיס מילר, שהעידה כי הכירה את ג'רמי מספר שנים והשתתפה בסרטי פורנו לצדו לפני שהוא התקיף אותה. לטענתה, התקיפה המינית מצדו התרחשה בחדר שירותים של מתחם בילויים בלוס אנג'לס. לאחר שהוביל אותה לשם, לדבריה "הוא משך את המכנסיים שלו למטה, ובאותו זמן דחף את הראש שלי למטה". מילר העידה בימים שלאחר מכן חשה כאב מהתקיפה הפיזית והוסיפה: "באותו שלה הייתי כוכבת פורנו בת 20 ומשהו, למי יהיה אכפת מזה?"

רון ג'רמי. AP
רון ג'רמי/AP

אישה נוספת היא שחקנית הפורנו לשעבר ג'ינג'ר בנקס, שטוענת כי ג'רמי תקף אותה מינית בטקס פרסים, כשהניח את ידו על ישבנה כשחלפה על פניו. לאחר שסיפרה על כך לחבריה, הם אמרו לה "זה בדיוק מה שהוא עושה". "חשבתי שזה די מוזר אז התחלתי להסתכל באינטרנט ומצאתי מלא תמונות שלו נוגע בנשים במקומות ציבוריים, ולא ברור מה הן הרגישו לגבי זה", אמרה בנקס.

עוד העידה על תקיפה אישה בשם קאט בלאק, שטענה כי ג'רמי תפס את ידה והניח אותה על איבר מינו. "לא התייחסתי לחוויה שלי עם ג'רמי כאל טראומה אולי בגלל שעברתי כל כך הרבה דברים בחיים ואני לא רואה דברים ככה. אבל זה היה פוגעני במאה אחוז".

הסרט התיעודי מציג גם את תומכיו של ג'רמי. המפיק ג'ים פאוורס טוען כי רבות מהנשים שהעידו נגד ג'רמי פושט קפצו על העגלה של תנועת MeToo וניסו להוציא כסף מהשחקן, לטענתו.

לאורך הקריירה שלו שיחק ג'רמי במאות סרטים פורנוגרפיים מאז שנות ה-70, מה שהכניס אותו לספר השיאים של גינס. לצד המשחק בסרטי פורנו הוא גם ביים קרוב ל-300 סרטים בז'אנר. בנוסף, שיחק בסרטים שאינם למבוגרים בלבד, בתפקידי משנה ולעיתים בתפקיד עצמו, ובהם "המרדף", "לילות בוגי", "הקדושים מבוסטון", "בתולה אמריקאית" ו"חוקי המשיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully