וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל אושפזה - ולא תשתתף במופעי הפסטיגל הקרובים

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 20:40

הזמרת נועה קירל חשה ברע ולאחר סדרת בדיקות - אושפזה ל-24 שעות ולפיכך לא תשתתף במופעי הפסטיגל היום. הדובר של קירל: "כבר אתמול חשה ברע והופיעה בשארית כוחותיה. יש לה חום מאוד גבוה, היא משתעלת מאוד והיא מקבלת עירוי לווריד. לא יודעים מה יש לה"

חנוך רוזן מודיע כי נועה קירל לא תשתתף בפסטיגל בגלל אשפוזה/צילום: עמית סלונים

הזמרת נועה קירל אושפזה בבית החולים ולא תשתתף במופעי הפסטיגל הקרובים. הפסטיגל החל אתמול במופעיו מול קהל חי, לאחר שבשנה שעברה התקיים באופן מקוון בלבד בגלל משבר הקורונה ונערך תחת מגבלות התו ירוק. קירל כתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מודה לכולם. "התגובות החמות שלכם עושות לי הכי טוב בעולם. כל כך עצוב לי שלא אהיה היום על במת הפסטיגל אבל לצערי לא הכול תלוי בנו. מקווה להרגיש טוב יותר ולחזור לעניינים".

מהפקת הפסטיגל נמסר: "היום בבוקר נועה קירל חשה שלא בטוב, ולאחר סדרת בדיקות בבית חולים ובהוראת הרופאים אושפזה ל-24 שעות, ולכן לא תוכל לקחת חלק היום במופעים המתוכננים. כידוע הפסטיגל יצא לדרך אחרי תקופה אינטנסיבית של הכנות. ובהפקה כמו בהפקה יש גם משתנים אנושיים שלא תלויים באף אחד. אנחנו מאחלים לנעה החלמה מהירה ושתחזור אלינו בהקדם".

הדובר של קירל, שיר פינטו, מסר לוואלה! תרבות כי כבר אתמול קירל לא חשה בטוב, והופיעה בפסטיגל בשארית כוחותיה. "יש לה חום מאוד גבוה, היא משתעלת מאוד והיא מקבלת עירוי לווריד. לא יודעים מה יש לה". לדבריו, הפסטיגל יכול להתקיים בלעדיה ולכן המופעים יתקיימו כסדרם - בניכוי מחרוזת השירים בביצוע קירל שלא תתבצע במופעים הקרובים. "אנו מקווים שהיא תחזור כמה שיותר מהר".

נועה קירל מגיעה להשקת הEP של יהונתן מרגי בזאפה אוקטובר 2021. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
רק בריאות. קירל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

לצד קירל, שהספיקה להשתתף אתמול, משתתפים בפסטיגל אליאנה תדהר (שפותחת פער בשיא ההשתתפויות מול טל מוסרי שאינו משתתף השנה), אליעד נחום, בר ברימר, בר מיניאלי, זהבה בן, ישראל קטורזה, נועה קירל, סטטיק ובן אל תבורי, עדן אלנה, קווין רובין, קים אור אזולאי, רונה לי שמעון, רן דנקר ושחר טבוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully