וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית: תומאס אנדרס, סולן "מודרן טוקינג", יופיע בישראל

17.11.2021 / 9:00

הזמר הגרמני תומאס אנדרס, לשעבר סולן הצמד מודרן טוקינג, יחזור לישראל בפעם הרביעית. הוא יופיע עם "מודרן טוקינג בנד" ב-1 בפברואר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, ויבצע מלהיטי הצמד המוכר מהאייטיז ומשירי הסולו שלו. כל הפרטים

תומאס אנדרס. יובל אראל,
חוזר אלינו בפעם הרביעית. תומאס אנדרס/יובל אראל

הזמר הגרמני תומאס אנדרס, סולן הצמד מודרן טוקינג, יחזור להופיע בישראל בפעם הרביעית. הוא יופיע עם "מודרן טוקינג בנד" ב-1 בפברואר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. בהופעה יבצע את להיטי מודרן טוקינג ושירים מאלבומי הסולו שלו. על הפקת המופע חתומים יואב צמח בשיתוף שרגא בר. זו תהיה הופעתו הרביעית בישראל, לאחר שהופיע ביוני 2008 בקריית מוצקין ובתל אביב, בפברואר 2010 בהיכל התרבות בתל אביב, ובפברואר 2019 בהיכל התרבות בתל אביב ובמשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע.

תומאס אנדרס, שם הבמה המוכר של ברנד וייטונג, נולד לפני 58 שנים בגרמניה. הוא החל לשיר בבית ספר. לאחר מספר שנים שניסה ללא הצלחה לפרוץ לתודעה, הוא עשה את זה לאחר שהקים ב-1983 את הצמד "Modern Talking" (שכונתה "דיבור חדיש" ברשת ג' באייטיז) עם המפיק, המלחין והכותב דיטר בוהלן. להיטם הראשון היה "You're My Heart, You're My Soul", ואחריו הוציאו להיטים נוספים ובהם "Brother Louie" שזכה לגרסה עברית פרודית בשם "שיר המנגל" בביצוע יאיר ניצני וגני תמיר, "Cheri, Cheri Lady" וכן "Atlantis Is Calling". הצמד התפרק ב-1987, התאחד שנה לאחר מכן והתפרק סופית בשנת 2003. הם מכרו כ-120 מיליון אלבומים ברחבי העולם.

בנוסף ל-12 האלבומים שהוציא במסגרת מודרן טוקינג, אנדרס הוציא גם 13 אלבומי סולו בהם לא התקרב להצלחה הגדולה שלו בהרכב המוכר. עם זאת, שמר על מעריצים רבים במזרח אירופה בה הוא מופיע בקביעות באצטדיונים, ופורסם כי הוא האמן הזר הנמכר ביותר בכל הזמנים ברוסיה.

מחירי כרטיסים: 199-499 שקלים. מכירה מוקדמת ללקוחות "לאן" ולחברי מועדון המעריצים תחל היום (רביעי) בשעה 9:00, והמכירה לקהל הרחב תחל מחר ב-9:00. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully