וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששוחררה מאשפוז: נועה קירל חוזרת כבר היום לפסטיגל

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 14:09

לאחר שבסוף השבוע חשה נועה קירל ברע, סבלה מחום גבוה ושיעולים, אושפזה בבית חולים ונעדרה מהפסטיגל, הזמרת שוחררה ממנו בצהריים ותשוב להופיע בו. מטעם הזמרת נמסר: "הקהל שלה זה הדבר שהכי יקר לה בעולם והיא לא רוצה לאכזב אף אחד"

חנוך רוזן מודיע כי נועה קירל לא תשתתף בפסטיגל בגלל אשפוזה/צילום: עמית סלונים

הזמרת נועה קירל השתחררה מבית חולים בצהריים והיא תשוב כבר היום (שני) להופיע בפסטיגל. זאת לאחר שבסוף השבוע חשה ברע, עברה סדרת בדיקות ואתמול (ראשון) אושפזה בבית החולים. דוברה של קירל מסר אתמול כי "יש לה חום מאוד גבוה, היא משתעלת מאוד והיא מקבלת עירוי לווריד". בעקבות זאת לא השתתפה אתמול בהופעות הפסטיגל.

מטעמה של קירל נמסר היום: "לאחר שבסופ"ש האחרון הזמרת נועה קירל לא חשה בטוב, עברה סדרת בדיקות ובהוראת הרופאים אושפזה בבית החולים ל-24 שעות. היום בצהריים קירל השתחררה מבית החולים חזקה יותר והחליטה לא לוותר על הופעות הפסטיגל שמתקיימות היום אחר הצהריים בחיפה ובאומץ רב תהיה על הבמה. הקהל שלה זה הדבר שהכי יקר לה בעולם והיא לא רוצה לאכזב אף אחד.
נועה מודה לכולם על הדאגה הרבה ושמחה לחזור לבמות".

נועה קירל מגיעה להשקת הEP של יהונתן מרגי בזאפה אוקטובר 2021. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
חוזרת לפסטיגל. נועה קירל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

אתמול כתבה קירל בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מודה לכולם. "התגובות החמות שלכם עושות לי הכי טוב בעולם. כל כך עצוב לי שלא אהיה היום על במת הפסטיגל אבל לצערי לא הכול תלוי בנו. מקווה להרגיש טוב יותר ולחזור לעניינים".

השנה המפסטיגל מתקיים מול קהל חי, לאחר שבשנה שעברה התקיים באופן מקוון בלבד בגלל משבר הקורונה ונערך תחת מגבלות התו ירוק. לצד קירל, משתתפים בו אליאנה תדהר, אליעד נחום, בר ברימר, בר מיניאלי, זהבה בן, ישראל קטורזה, נועה קירל, סטטיק ובן אל תבורי, עדן אלנה, קווין רובין, קים אור אזולאי, רונה לי שמעון, רן דנקר ושחר טבוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully