וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק שעדיין חייב כספים על ביטולי הופעות קודמות, מביא את ג'סטין ביבר לישראל

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 9:10

שוקי וייס, שעדיין חייב החזרים לרוכשי כרטיסים על ביטולי ההופעות של סלין דיון וניק קייב ב-2020, מביא את כוכב הפופ הקנדי לישראל, אם המגפה תאפשר. כוכב הפופ הקנדי כבר הופיע בישראל פעמיים בעבר - ב-2011 וב-2017, וזכה לביקורות פושרות

ג'סטין ביבר. Universal Music Group PR,
נקווה שהפעם יהיה ער. ג'סטין ביבר/Universal Music Group PR

ג'סטין ביבר חוזר לישראל: אם ירצה ה' ותרצה הקורונה, כוכב הפופ הקנדי יגיע בפעם השלישית, אחרי שכבר הופיע כאן ב-2011 וב-2017, הופעות שזכו לביקורות פושרות ומטה.

בשנה שעברה, בשיחה חיה עם מעריצות ומעריצים באינסטגרם, הבטיח הזמר שיגיע שוב לישראל בשנה הבאה, כלומר ב-2021, אך כמו רוב האירועים, גם זה נדחה בשל הקורונה. עם זאת, ביבר אכן עומד בהבטחתו וכולל את ישראל בסיבוב ההופעות הקרוב שלו. זה צפוי לקרות ב-13 באוקטובר 2022 בפארק הירקון בתל אביב.

ההודעה על המופע בישראל מגיעה כחלק מההכרזה העולמית של ביבר שיוצאת בשעה זו בכל העולם, וכוללת 20 מדינות ולא פחות מתשעים מופעים בהיכלי ענק. זהו סיבוב ההופעות הגדול לשנת 22/23 שייפתח בצפון אמריקה וימשיך למקסיקו, סקנדינביה, דרום אמריקה, דרום אפריקה ויגיע משם בישראל, ימשיך לאוסטרליה, ניו זילנד ויסיים באירופה. כל זאת, כמובן, בכפוף לגלי המגפה העולמית שאנחנו עדיין בעיצומה.

מחיר הכרטיסים ינוע בין 335 ל-995 שקל בהתאם למיקום. לקוחות אמריקן אקספרס יקבלו 100 שקל הנחה למתחם הגולדן רינג וה-VIP בתוספת נקודות וכן 70 שקל הנחה לתמורת הטבת בונוס.

רוכשי הכרטיסים צריכים לקחת בחשבון שלא בטוח שיקבלו החזר מלא מיידי במקרה של ביטול. היום (שני) פורסם על הסדר פשרה בתביעה הייצוגית, שהוגשה בשם רוכשי כרטיסים להופעות של סלין דיון וניק קייב שאמור היה להפיק שוקי וייס, העומד גם מאחורי הבאתו של ביבר לישראל.

בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק כי רוכשי הכרטיסים יקבלו מוייס ומחברת איוונטים החזר כספי של 82 אחוזים משווי הכרטיס במקום 75 אחוזים שקבע הסכם הפשרה המקורי. בחודש שעבר, היועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הוא מתנגד להסדר הפשרה בתובענה הייצוגית, שהוגשה בשם רוכשי כרטיסים להופעת סלין דיון, שהייתה אמורה להתקיים באוגוסט 2020, ולאחר ביטולה בעקבות הקורונה לא הצליחו רוכשי הכרטיסים לקבל את כספם בחזרה.

ביוני הוגשה לבית משפט בקשה לאישור הסדר פשרה, לפיה רוכשי הכרטיסים יוכלו לבחור את אחת האופציות הבאות: לממש את הכרטיס במועד של מופע חדש ובאותם התנאים, לקבל שובר זיכוי בשווי של 110% ממחיר הכרטיס המקורי לתקופה של שנתיים מיום החתימה על ההסכם או לקבל החזר כספי בשיעור של 75% מהסכום ששולם. היועמ"ש קבע כי ההסדר לא סביר ואין מקום לאשר אותו. הוא הודיע שראוי שרוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא של התשלום לכל היותר עד לסוף שנת 2021. עוד קבע היועמ"ש כי עמידתו של המפיק על המשך החזקת הכספים ששולמו והשבה מיידית רק בגובה של 75% היא חוסר תום-לב בקיום חוזה ובשימוש בזכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully