וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראית הלן מירן בדמות גולדה מאיר בסרטו החדש של גיא נתיב

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 16:19

נחשפה תמונה ראשונה של השחקנית הלן מירן בדמותה רה"מ לשעבר גולדה מאיר, בסרט החדש "גולדה" של זוכה האוסקר גיא נתיב, שיעסוק בה בתקופת מלחמת יום כיפור. מירן: "אתגר גדול לתאר אותה ברגע הכי קשה של חייה". נתיב: "מירן התחברה באופן מבריק לדמות"

השחקנית הבריטית הלן מירן בדמותה של ראשת ממשלה ישראל לשעבר גולדה מאיר בסרט "גולדה" של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. ג׳ספר וולף,
"גולדה הייתה מנהיגה אדירה, בלתי מתפשרת ועוצמתית". הלן מירן בדמות גולדה מאיר/ג׳ספר וולף

נחשפה תמונה ראשונה של השחקנית הבריטית הלן מירן בדמותה של ראשת ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר, בסרט הקולנוע החדש "גולדה" של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. הסרט יעסוק בעיקר בגולדה בתקופת מלחמת יום כיפור ובהכרעות הדרמטיות שהייתה צריכה לקבל באותם ימים. על ההפקה והתסריט חתום ניקולס מרטין, שהתפרסם עם התסריט ל"פלורנס פוסטר ג'נקינס" בכיכובה של מריל סטריפ לפני חמש שנים.

מירן, זוכת פרסי האוסקר, האמי והטוני, תשחק לצד ליאור אשכנזי שיגלם את הרמטכ"ל לשעבר דוד ("דדו") אלעזר, רמי הויברגר שישחק את שר הביטחון לשעבר משה דיין (אותו שיחק גם בדרמה "האיש שניסה למנוע מלחמה" ששודרה בתאגיד כאן, וגם גילם את בנו אסי דיין בסדרה "נורמלי" בהוט), דביר בנדק שיגלם את ראש אמ"ן לשעבר אלי זעירא, רותם קינן שיגלם את ראש המוסד לשעבר צבי זמיר, ואלי פירסי ("מראה שחורה"). היום נודע כי לקאסט הצטרפה גם השחקנית הצרפתייה קאמי קוטן, ששיחקה בסדרה "10 אחוז". היא תגלם את לו קדר, שהייתה מזכירתה של גולדה.

גיא נתיב. זיו עמר,
זוכה האוסקר גיא נתיב, שיביים את הסרט "גולדה"/זיו עמר

מירן מסרה: "גולדה מאיר הייתה מנהיגה אדירה, בלתי מתפשרת ועוצמתית. זה אתגר גדול לתאר אותה ברגע הכי קשה של חייה יוצאי הדופן. אני מקווה רק שאעשה עמה צדק".

זוכה האוסקר נתיב מסר: "כבר זמן רב אני מעריץ גדול של הלן מירן, שהתחברה באופן מבריק לדמותה של גולדה עם כישרון מדהים, אינטליגנציה, עומק ורגש, ועושה צדק עם העושר והמורכבות של האישה המדהימה הזאת".

עוד בוואלה!

אחרי שנכווה בעבר, מנשה נוי החליט לא להביע יותר את דעותיו: "זה חסר טעם"

לכתבה המלאה
השחקנית הבריטית הלן מירן בדמותה של ראשת ממשלה ישראל לשעבר גולדה מאיר בסרט "גולדה" של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. ג׳ספר וולף,
השחקנית הבריטית הלן מירן בדמותה של ראשת ממשלה ישראל לשעבר גולדה מאיר בסרט "גולדה" של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב/ג׳ספר וולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully