וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך בעלטה, ברי סחרוף עם רע מוכיח: 11 המלצות לאמצע נובמבר

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 14:49

פסטיבל העוד הבינלאומי יארח את ברי סחרוף ורע מוכיח ואמנים רבים נוספים, ירמי קפלן במחווה לאלטון ג'ון - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

ירמי קפלן במשדר המחווה לכוורת/צילום: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: ירדנה עבודי-פוקס

פסטיבל העוד הבינלאומי

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים מציין 22 שנה עם 16 הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל, ביניהן מופע פתיחה עם יצירת בכורה של יוני רכטר - "תמונות מוזיקליות מפרקי אבות" - בהשתתפות אביתר בנאי, אסתר רדא והאנסמבל הקולי הישראלי; מופע נעילה עם ברי סחרוף, רע מוכיח ואנסמבל אדומי השפתות בשירי שלמה אבן גבירול; מורין נהדר במופע בכורה המוקדש לתור הזהב של מוזיקת הפופ והרוק האיראנית; נטע אלקיים במופע החוגג את מורשתן המוזיקלית של הזמרות היהודיות מאלג'יר ועוד ועוד. המופע מתקיים בהפקת בית הקונפדרציה ובניהולו האמנותי של אפי בניה.

מתי? 18-27 בנובמבר

איפה? בית הקונדפרציה, ירושלים

אמנות על המסך

חגיגה של מחזות זמר, מופעי בלט וסרטים דוקומנטריים על אמנות ואמנים. במהלך הפסטיבל, שיתקיים במשך שלושה ימים במוזיאון תל אביב לאמנות, יוקרנו מופעי מוזיקה, מחול ותערוכות. הקהל יישב באולם הקולנוע ויחווה את ההפקות המרשימות כפי שהוצגו מעבר לים.

מתי? 19,20,26 בנובמבר

איפה? מוזיאון תל אביב (ובשבת 27.11 במרכז סוזן דלל)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איך תופרים עתיד?

ספריית החומרים במוזיאון העיצוב חולון מקיימת שבוע בשם "איך תופרים עתיד?". בספרייה יתקיימו אירועים המביטים אל העתיד של החומר הקרוב והמשמעותי ביותר עבורנו - הטקסטיל. שבוע האירועים נערך לרגל נעילת התערוכה "הנשף" בינואר 2022. בין השאר תעלה התערוכה "חוטי מחשבה" של בוגרי פקולטות לעיצוב ולהנדסה; שיחה בין יערה קידר לטרנדולוגית עדי יופה; הרצאות, סדנאות וכיתות אמן.

מתי? 23-29 בנובמבר

איפה? ספריית החומרים ע"ש אהרון פיינר במוזיאון העיצוב חולון

פסטיבל נא לגעת לאמנות פורצת גבולות 2021

לאחר הפסקת קורונה של שנה, פסטיבל נא לגעת לאמנות פורצת גבולות חוזר. מדובר באירוע התרבות הרב חושית הגדול בישראל, המזמין את הקהל לחוות תרבות מהצד של אנשים עיוורים וחירשים באופן בלתי שגרתי. בין האירועים והמופעים שייערכו במרכז נא לגעת בנמל יפו: שלום חנוך ומשה לוי במופע חושך חד פעמי של 'יציאה', מופע ספרותי-מוסיקלי בהשתתפות חיים באר, פרופ' ניסים קלדרון, מנשה נוי, קרן טננבאום, דניאל סלומון; להקת שלוה בהופעה ועוד ועוד.

מתי? 16-20 בנובמבר

איפה? מרכז נא לגעת, יפו

פסטיבל הצילום הבינלאומי

פסטיבל הצילום הבינלאומי מתקיים במרכז דניאל לחתירה בפארק הירקון שבתל אביב. בפסטיבל מוצגות כ-90 תערוכות של צלמים ישראלים ובינלאומיים מובילים, בשילוב פעילות רב-תחומית כגון מחול, פרפורמנס, וידאו ארט, מוזיקה ועוד. במהלך 2022 ימשיך הפסטיבל לנדוד אל הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית ויוצג במיקומים נוספים ברחבי ישראל.

מתי? 17-28 בנובמבר

איפה? מרכז דניאל לחתירה בפארק הירקון שבתל אביב

צאן ברזל

תערוכה חדשה המחברת בין הישן לחדש, ובה אמנים מכבדים את האמנים והיוצרים שעיצבו את פס הקול של חיינו בתערוכת איורים לטקסטים היפים ביותר והחשובים ביותר שנכתבו. התערוכה מוצגת במסגרת שבוע האיור באוצרות של הילית שפר וביני שריד. בין השירים שאוירו בתערוכה: עוד חוזר הניגון שיצרו נתן אלתרמן ונפתלי אלטר ואיירה גבריאלה ברוך; הרקדן האוטומטי שיצרו צביקה פיק ומירית שם אור, איירה בתיה קולטון; את מוכרת לי מפעם שיצרו חמוטל בן זאב עפרון ועידן רייכל ואיירה נעה פלד; תותים שיצרו זאב נחמה ותמיר קליסקי ואויר על ידי אסף חנוכה ועוד ועוד.

מתי? עד 18 בדצמבר

איפה? מלון "אחוזת רנה", בית רומנו, תל אביב

אינפקטד מאשרום

אחרי שכל הכרטיסים למופע ב-26 בנובמבר אזלו, ההרכב האהוב אינפקטד מאשרום מוסיפים מועד נוסף למופע בבארבי - 23 בחודש. הצמד האלקטרוני המצליח בעולם יבצע בבארבי את שירי האלבום CONVERTING VEGETERIANS, הנחשב לאחד מאבני הדרך במוזיקה האלקטרונית, ויארחו את הזמרת הבריטית מישל אדמסון שהשתתפה באלבום.

מתי? 23 בנובמבר

איפה? בארבי, תל אביב

כצל עובר

לפני 15 שנה פתחו הרופאים את ראשו של רמי אטר והסירו לו גידול במרחק מילימטר מגזע המוח. אטר נותר עם טנטון ולוח מתכת בתוך הראש. 15 שנים אחרי, יפתח אטר תערוכה בשם "כצל עובר" בראשון לציון, תערוכה העוסקת בעצבים הכי חשופים שלו ובטראומות הכי עמוקות שלו. אצרה: דניאלה שלו.

מתי? כל יום

איפה? בית האמנים, ראשון לציון

ירמי קפלן

אחרי שבישל במסעדות הטובות בעולם, השף דיוויד פרנקל מגיע לבשל ערב טעים - על מצע האנרגיה של ירמי קפלן במופע קברט מבצע אלטון ג'ון. קפלן יבצע את כל הלהיטים הגדולים של אלטון מזווית חדשה ועם האנרגיות הקפלניות הידועות שלו.

מתי? 20 בנובמבר

איפה? זאפה חיפה

"בית אריאלה - סיפור אחר לגמרי"

עיריית תל אביב חונכת את ספריית שער ציון - בית אריאלה בסדרת אירועי ספרות, תרבות ופרפורמנס פתוחים לקהל הרחב. אירוע הפתיחה להשקת בית אריאלה יתקיים ביום שלישי במעמד ראש העירייה חולדאי ולאחר מכן יתקיים פסטיבל "רגע אחד, המילה הכתובה" המסורתי עם עשרות מפגשים, מופעים ואירועי ספרות בלילה אחד. בין הפעילויות שיתקיימו בערב החגיגי: מופע משותף של יהוא ירון ונעמי חשמונאי, מפגש אחד על אחת בין שירי לב ארי לבין רוני סומק, נעה ידלין, ניר ברעם ויניב איצקוביץ' ועוד ועוד.

מתי? 23 בנובמבר

איפה? בית אריאלה, שד' שאול המלך 25, תל אביב-יפו

מוזיאון הקריקטורה והקומיקס

מוזיאון הקריקטורה והקומיקס פותח את שעריו עם שתי תערוכות חדשות: תערוכת "חיים שלמים, פריים אחד" של המאיירים הישראליים המצליחים מאיה ויהודה דביר, ומציגה השתקפות לסיטואציות מחיי היומיום. אוצרת: מורן פרל קונסטנטין. תערוכת "וודג" אשר אצר דן אלון, משתרעת על פני כשלושה עשורים ומעניקה מבט היסטורי ואירוני על ישראל ומנהיגיה לאורך השנים, בהם בנימין נתניהו, אהוד אולמרט, עמיר פרץ ועוד, באיורים של הקריקטוריסטים זאב, ירמי פינקוס, איתמר דאובה, דניאלה לונדון-דקל ועמוס בידרמן.

מתי? הפתיחה החגיגית ב-22 בנובמבר, 18:30

איפה? המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס: רחוב ויצמן 61 , חולון

קריקטורה נפתלי בנט יאיר לפיד. איור - ירמי פינקוס,
קריקטורה נפתלי בנט יאיר לפיד/איור - ירמי פינקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully