וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ששרד בעבר שני ניסיונות חיסול: הראפר יאנג דולף נרצח

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 12:50

הראפר האמריקאי יאנג דולף בן ה-36 נורה למוות בחנות עוגיות בממפיס. הוא הותיר אחריו שני ילדים. ב-2017 נורה שלוש פעמים בהוליווד ואושפז במצב קריטי, ובהמשך נורה 100 פעמים לעבר מכוניתו אך לא נפצע כי הרכב היה חסין לכדורים, וכתב על התקרית את להיטו "100 Shots"

הראפר יאנג דולף. Creative Commons
הראפר יאנג דולף/Creative Commons

הראפר האמריקאי אדולף רוברט ת'ורנטון, המוכר בשם הבמה שלו יאנג דולף, נורה למוות אתמול (רביעי) בחנות עוגיות בממפיס שבבארצות הברית, הסמוכה לנמל התעופה הבינלאומי של העיר. המשטרה הודיעה כי אין לה מידע לפרסום על חשוד אפשרי בירי. דולף היה בן 36 במותו. הוא הותיר אחריו שני ילדים.

בתקשורת המקומית בממפיס דווח כי בת דודתו של דולף אמרה שהראפר שהה בעיר מאז יום שני וביקר דודה חולת סרטן. בשבוע שעבר חנות העוגיות פרסמה וידאו באינסטגרם של הראפר, שבו הוא מקדם את העוגיות של החנות, ואומר שהוא חוזר לחנות בכל פעם שהוא בממפיס.

זו לא הפעם הראשונה שהראפר נורה. בספטמבר 2017 נורה שלוש פעמים בעת ששהה מחוץ למרכז קניות בלוס אנג'לס. הוא הועבר אז לבית חולים, פורסם שהגיע במצב קריטי אך כעבור מספר שעות הרופאים הודיעו שהוא צפוי לשרוד. לאחר שבועיים של החלמה בבית חולים מפצעי היריות הוא עבר מספר ניתוחים. זהות היורה לא התבררה מעולם. בפברואר באותה שנה נורה יותר מ-100 פעמים לעבר רכב השטח שלו בצפון קרולינה, ובעקבות המקרה הוציא את השיר "100 Shots". הוא אמר ששרד כי היו לו לוחות חסיני כדורים ברכב.

דולף נולד בשיקגו ב-1985, הוציא את אלבום הבכורה שלו "King of Memphis" ב-2016 שהגיע למקום 46 במצעד בילבורד 200. הוא הוציא בסך הכל שבעה אלבומים, האחרון שבהם "Rich Slave" יצא בשנת 2020 וזכה להצלחה הגדולה ביותר מאלבומיו - העפיל למקום הרביעי במצעד בילבורד 200. במוזיקה שלו שר בין השאר על היותו סוחר סמים ועל החיים ברחובות ממפיס.

  • עוד באותו נושא:
  • ראפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully