וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופעים הגדולים של חנוכה - עכשיו במחיר מדהים

וואלה! תרבות בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 15:51

חברי Poalim Wonder החדש של בנק הפועלים נהנים בחג הזה ממיטב הצגות ומופעי הילדים, בהטבות מיוחדות. איך מצטרפים ולאן קונים כרטיס? כל הפרטים בפנים

מיינקראפט נגד פורטנייט, בנק הפועלים. יח"צ,
המופעים השווים של החג מחכים לחברי Poalim Wonder/יח"צ

כשאנחנו חושבים על חנוכה, כמובן שעולות לנו לראש סופגניות, לביבות, חנוכיות וסביבונים (כמה דברים כיפיים יש בחג הזה!), אבל אם יש לנו ילדים, חנוכה גם הפך עם השנים לשם נרדף ל"הצגות ומופעים".

ואחרי שהקורונה הקשתה על רבים מאיתנו בשנה שעברה להתייצב באולמות ולראות את ההפקות הנהדרות האלו - זה בדיוק הזמן לחזור לעניינים. אז אם אתם רוצים ליהנות מהטבות מיוחדות, הרי שזה גם בדיוק הזמן להכיר את Poalim Wonder, אפליקציית ההטבות החדשה ללקוחות בנק הפועלים, שם ארגנו לכם במיוחד לחנוכה כרטיסים שווים למגוון המופעים, לכל הגילאים, כדי שיהיה למשפחה שלכם חנוכה Wonder אמיתי!

כדי להצטרף לתוכנית, כל מה שעליכם לעשות הוא להיות לקוחות של בנק הפועלים שברשותם כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי הבנק ומצורפים לערוץ השירות "פועלים באינטרנט". מורידים את האפליקציה, נרשמים בקלות ומתחילים ליהנות ממגוון הטבות מתעדכנות, כולל למופעים המובילים של חנוכה. אז מה האפשרויות שלכם?

קרקס קולומביה: הקרקס מגיע היישר מדרום אמריקה ויופיע בחיפה עד ה-18 בדצמבר, וחברי Poalim Wonder נהנים מכרטיס למופע תמורת 10 נקודות ו-49 ש"ח בלבד.

מותק של משפחה: כוכבי הילדים האהובים יובל המבולבל, מני ממטרה ומיקי מוכתר משתפים פעולה במופע לגיל הרך, מצחיק וחינוכי. כרטיס כניסה ב-10 נקודות ו-39 ש"ח בלבד עבור חברי התוכנית.

הטבות להצגות ומופעים - עכשיו ב-Poalim Wonder>>

מותק של משפחה, בנק הפועלים. יח"צ,
מותק של משפחה, בנק הפועלים/יח"צ

מיינקראפט נגד פורטנייט: מיטב היוטיוברים והגיימרים הישראלים מתחרים ביניהם ומשתפים גם את הקהל, עד שמוכרז מנצח! המופע ייערך ב-1.12 בחולון (12:30 ו-16:00) וחברי Poalim Wonder נהנים מכרטיס תמורת 10 נקודות ו-59 ש"ח.

הרפתקה בג'ונגל: קופיקו האחד והיחיד יוצא עם כוח פי ג'יי ודוד חיים להציל את הג'ונגל, ואת העולם כולו. מחזמר משעשע כמו תמיד עם קופיקו. כרטיס כניסה תמורת 10 נקודות ו-59 ש"ח בלבד לחברי Wonder.

קרקס פלורנטין: חמישה מופעים באוהל הקרקס בכפר הירוק, בין ה-30/11 ל-5/12, כולל אש, אקרובטיקה, חץ וקשת, קסמים ועוד המון. חברי התוכנית יכולים לרכוש כרטיס תמורת 10 נקודות ו-29 ש"ח.

המכבים - הקרב האחרון: אמרתם חנוכה, אמרתם המכבים. הצגה מעניינת (שתרוץ עד סוף דצמבר), בכיכובם של רינת גבאי, טל מוסרי ואחרים, שמלמדת את הילדים על מרד המכבים ונס חנוכה. חברי Poalim Wonder נהנים מכרטיס תמות 10 נקודות ו-49 ש"ח בלבד.

המכבים - הקרב האחרון, בנק הפועלים. יח"צ,
המכבים - הקרב האחרון, בנק הפועלים/יח"צ

מאסאנמה: להקת מיומנה יוצאת במופע חדש, שמציג את האבולוציה של הקצב. מוזיקה, תיפופים וסטייל שהילדים עפים עליו. כרטיס ב-10 נקודות ו-35 ש"ח לחברי Poalim Wonder.

היפהפייה הנרדמת: הבלט הישראלי במופע מותאם לצעירים. 30 רקדני הבלט הישראלי ו-12 תלמידים עולים יחד על הבמה לחגיגה אחת גדולה, מלאה במוזיקה של צ'ייקובסקי, תפאורות ותלבושות - כמו שכתוב בספר. כרטיס תמורת 10 נקודות ו-49 ש"ח לחברי התוכנית.

מלך הג'ונגל ולוחמי היערות: סדרת מופעים בכיכובם של גיא זוארץ, עדי הימלבלוי, בן זיני, עומר נודלמן ואחרים, בכל רחבי הארץ, בין ה-28/11 ל-14/12. כרטיס לחברי Poalim Wonder תמורת 10 נקודות ו-10 ש"ח בלבד.

פינוקיו: הקלאסיקה המצליחה בכל הזמנים חוזרת לבמות, עם טוביה צפיר בתפקיד סבא ג'פטו - הזדמנות מושלמת לילדים שלכם להכיר את הסיפור על ילד העץ שחולם להפוך לילד אמיתי. כרטיס לחברי התוכנית תמורת 10 נקודות ו-49 ש"ח בלבד.

מוכנים לקחת את הילדים לבילוי בלתי נשכח בחנוכה הזה? הצטרפו ל-Poalim Wonder ותהנו מיד ממגוון הטבות והצעות מיוחדות, כולל למופעים הכי מדוברים של חנוכה 2021.

מוכנים לבלות עם כל המשפחה בחנוכה? היכנסו ל-Poalim Wonder>>

למחזיקים בכרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים ל"פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

וואלה! תרבות בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully