וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לשירי נתן זך, מופע של נטאשה: מה צפוי בפסטיבל החורף של היכל התרבות ת"א

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 12:26

שלום חנוך, יוני רכטר, נורית גלרון, שלומי שבן, קרולינה ואמנים נוספים ישתתפו במופע משירי נתן זך, שיעלה בפסטיבל החורף ה-4 של היכל התרבות תל אביב, שיתקיים בינואר. עוד בפסטיבל: אחינועם ניני, תיסלם, החברים של נטאשה, סינגולדה, אלון עדר ומופעי ג'אז. כל הפרטים

נתן זך לצד ארונו של מנשה קדישמן. ניב אהרונסון
מופע משיריו יעלה בפסטיבל החורף ה-4 של היכל התרבות בתל אביב. נתן זך ז"ל/ניב אהרונסון

פסטיבל החורף ה-4 של היכל התרבות בתל אביב יתקיים במשך ארבעה ימים, מ-16 עד 29 בינואר, בהשתתפות עשרות אמנים שיופיעו בשלושה אולמות, ובניהול אמנותי של נועם פיינגולד. במסגרת הפסטיבל, היכל התרבות לראשונה ייקח חלק בהפקת מקור (בשיתוף עם המון ווליום) בשם "כמו עץ השדה"
- מופע משירי נתן זך שיתקיים ב-26 בינואר באולם לואי. יופיעו בו שלום חנוך, יוני רכטר, נורית גלרון, אסף אמדורסקי, כנסיית השכל, קרולינה, רונה קינן, ריקי גל ושלומי שבן. על הניהול אמנותי חתומה אתי אנטה-שגב, ועל העיבודים והניהול המוזיקלי אמיר לקנר.

בנוסף, בפסטיבל תציין אחינועם ניני 30 שנה לפרויקט "רחל ולאה" שלה ועשור לאלבומה "ארץ שיר'"; להקת תיסלם תמשיך את חגיגות 40 השנה לאלבום הבכורה שלה "רדיו חזק" (שעוד רגע כבר יהיה בן 41) ותארח את מאור כהן ופיטר רוט; החברים של נטאשה יקיימו מופע אחרון לסיבוב הנוכחי בו יארחו את שלומי שבת; והתזמורת הפילהרמונית תופיע עם אבישי כהן.

אחינועם ניני. רונן אקרמן,
תציין 30 שנה לפרויקט "רחל ולאה" שלה ועשור לאלבומה "ארץ שיר'". אחינועם ניני/רונן אקרמן

עוד יופיעו: סינגולדה וחברים במחווה לגרי אקשטיין ולגיבורי גיטרה; אלון עדר ולהקה מארחים את אסתר רדא, חמי רודנר וערן ויץ שיארחו את דני רובס; ההרכב החדש טריפולי המורכב מערן צור, שלומי ברכה ודני מקוב. בנוסף, יתקיימו חמישה מופעי ג'אז בניהולו האמנותי של אלי דג'יברי, במועדון סלע בהיכל - חלל ל-150 אנשים שבו הקהל יושב ב-360 מעלות מסביב לבמה.

בהיכל יוצגו תערוכת הצילום של משה שי, "אומרים שהיה פה שמח" שמה, המציגה את מאחורי הקלעים של גיבורי התרבות הישראלית בשנות השמונים והתשעים, וכן התערוכה "רשומון" המציגה איורי כרזות לקולנוע ולתיאטרון של סטודנטים לתקשורת חזותית בבצלאל.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully