וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו חמשת המועמדים ב"רשימה הקצרה" לפרס ספיר לספרות ל-2021

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 12:36

"הלשון נושלה" של שמעון אדף, "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" של יניב איצקוביץ, "איך לאהוב את בתך" של הילה בלום, "תחנות ביניים" של בוריס זיידמן ו"אמונה" של דרור משעני הם חמשת המועמדים ב"רשימה הקצרה" לפרס היוקרתי. הזוכה יקבל מענק של 150 אלף שקל

שמעון אדף. רונן ללנה,
יזכה? שמעון אדף/רונן ללנה

מפעל הפיס הכריז היום (שלישי) על חמשת המועמדים הסופיים ב"רשימה הקצרה" לפרס ספיר לספרות לשנת 2021. חמשת הספרים המועמדים הם "הלשון נושלה" של שמעון אדף, "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" של יניב איצקוביץ, "איך לאהוב את בתך" של הילה בלום, "תחנות ביניים" של בוריס זיידמן ו"אמונה" של דרור משעני .

חמשת המועמדים ב"רשימה הקצרה" יקבלו מענק על סך 40 אלף שקל. הזוכה בפרס ספיר לספרות של מפעל הפיס יזכה במענק של 150 אלף שקל וספרו יתורגם וייצא לאור בשפה הערבית ויתורגם לשפה זרה נוספת על פי בחירתו.

יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי מסר: "אנחנו מברכים את חמשת המועמדים שהגיעו לישורת האחרונה במסגרת ה"רשימה הקצרה" ומאחלים להם המון הצלחה. מפעל הפיס גאה להוביל את המפעל החשוב והיוקרתי ביותר בתחום הספרות בישראל - "פרס ספיר לספרות" כמו בכל שנה. נמשיך להוביל את המוסד החשוב הזה שכל מטרתו היא להכיר ולהוקיר את הספרות העברית כאבן יסוד בתרבות הישראלית ולהעלות על נס את תרומתם החשובה של הסופרות והסופרים בישראל לחברה ולציבור כולו".

  • עוד באותו נושא:
  • פרס ספיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully