וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי הפנימייה נעלבו ממשפט שנאמר בפסטיגל - ההפקה שינתה את הטקסט

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 15:47

מנהל פנימייה סיפר כי חניכי הפנימייה נפגעו ממשפט שנאמר במהלך המופע על ידי דמותה של רונה לי-שמעון לפיו "ילדים זה בלתי נסבל. אשלח אותם לפנימייה". אחרי שההפקה התערבה - המשפט שונה

חנוך רוזן מודיע כי נועה קירל לא תשתתף בפסטיגל בגלל אשפוזה/צילום: עמית סלונים

מנהל פנימיית "בית זינגר" כתב אתמול פוסט בפייסבוק לאחר שחניכי הפנימייה צפו בפסטיגל, ובו סיפר כמה החניכים נפגעו ממשפט שנאמר במהלך המופע על ידי דמותה של רונה לי-שמעון. "באמצע המופע השחקנית - שלא תקבל פה במה ממני במלוא כישרונה ואני מצטט - 'ילדים זה בלתי נסבל. אני אשלח אותם לפנימייה. ילדים זה נורא'. אתם מתארים לעצמכם איך מרגישים 90 חניכי פנימייה במופע ברגע הזה? חניכים שחיכו ליום הזה, התכוננו, התרגשו - ופשוט נפגעו, אין לי מילים לתאר כמה".

"אני מזועזע עד עמקי נשמתי ובעיקר פגוע ומצטער שזו החוויה שהחניכים הנפלאים שלנו נאלצו לעבור היום", כתב המנהל אילן קדוש בפייסבוק. הוא המשיך והוסיף כי אדם שהציג את עצמו כנציג ההפקה נתן לו ולחבריו "תשובה מקוממת לא פחות. הוא אמר 'תתמודדו, יש פה הרבה ילדים שלא גרים בפנימייה. אי אפשר להתחשב בכולם". קדוש כתב עוד כי הוא ואנשיו ביקשו מהפסטיגל שישנו את הטקסט כי יגיעו עוד ועוד פנימיות אלא שהתשובה שהם קיבלו היא "אי אפשר לשנות".

פסטיגל 2021. סולן הפקות,
לקחו אחריות. פסטיגל/סולן הפקות

היום פרסם קדוש פוסט מעודכן שבו עדכן כי גורמים רשמיים מהפקת הפסטיגל יצרו עמו קשר וסיפרו לו שהטקסט ישונה. "אני רוצה לדווח על סיום טוב ומוערך של ארוע הפסטיגל אמש. מהבוקר בשיחות עם גורמים רשמים של ההפקה שגילו רגישות לטקסט שפגע בחניכים הדגישו שמטרתם היא לשמח משפחות וילדים ודואגים החל מהיום לשנות את הטקסט במיידי כך שחניכים נוספים לא יפגעו. חשוב לי לציין שאנחנו לא נגד הפקת הפסטיגל, אנחנו בעד רווחתם של חניכי הפנימיות ולקיחת האחריות והפעולה המהירה לשינוי הטקסט ראויה להערכה. אנשים גדולים יודעים להודות בטעות".

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully