וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדו או נשארו? זה מה שהחליטו זוגות "חתונמי" בפרק ההחלטות הראשון

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 8:40

בפרק ההחלטות הראשון מתוך שניים ששודר הערב (שלישי), הופיעו הזוגות שני ודני ולירון ועינת, שחשפו את החלטתם האם להישאר יחד מעבר ל-42 ימי התוכנית או שמא להיפרד. זה מה שהזוגות החליטו (זהירות: הכתבה מכילה ספוילרים)

"חתונה ממבט ראשון": שני מנחמת את דני/קשת 12

מגיעים לסיום העונה: הערב (שלישי) שודר פרק ההחלטות הראשון מתוך שניים בתכנית "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12). במהלך הפרק חשפו כמה זוגות את החלטתם האם להישאר יחד מעבר ל-42 ימי הצילומים בתוכנית או שמא להיפרד.

(משלב זה: ספוילרים לפרק ההחלטות)

הזוג הראשון שהופיע היה דני ושני שעברו ירידות ועליות במהלך העונה. שני הפתיעה כשאמרה ראשונה שהיא לא רוצה להמשיך את הזוגיות עם דני, וגם דני נאלץ להסכים איתה: "רציתי, התכוונתי, והבאתי את כל כולי לתהליך הזה אבל אני רוצה להתאהב. אני רוצה להרגיש את הדבר האמיתי מבחינתי. מאחר וזה לא קרה, אני חושב שזה המקום לעצור. אני יכול להגיד בלב שלם ששני היא קסם ואני כל כך שמח שיצא לי לעשות את הדרך הזו איתה".

הזוג השני היה לירון ועינת, שלאורך העונה כולה לא הסתירו את אהבתם. עינת הייתה הראשונה לומר שהיא רוצה להמשיך את הזוגיות עם לירון, ובן זוגה בתוכנית אמר אף הוא שהוא רוצה להמשיך: "יש לי הרבה פחות סימני שאלה והרבה יותר ביטחון. אני פה בכל ליבי", אמר לה. עם זאת, הזוגיות של השניים לא צלחה יותר ממספר חודשים - והשניים נפרדו.

בתוכנית הבאה שתשודר בשבת ניחשף להחלטות של שלושת הזוגות הנותרים: איתמר וקארין, ניצן ומנו ושי והדס.

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
עצוב. דני ושני/צילום מסך, קשת 12

במהלך העונה נפרדו שני זוגות עוד בטרם הסתיימו 42 ימי הצילומים. הראשונים להיפרד היו בן ומנור שהפרידו כוחות אחרי ימים ספורים, ואחריהם היו אלה מעיין ועומרי שנפרדו כשבוע לפני תום מועד הצילומים.

בריאיון לוואלה! תרבות נשאלה מעיין מדוע עומרי והיא לא המתינו עם ההחלטה על ל"שלב ההחלטות" בסוף העונה. "זה לא מירוץ עם פרס לזוכים שמגיעים לקו הסיום", ענתה. "המטרה היא ליצור זוגיות, לבנות משהו אמיתי, בריא ונכון. ברגע שאתה מבין שזה לא זה, למה לשחק משחקים? סתם כדי לומר שהגעתי לסוף התכנית? אני לא יכולה להעמיד פנים. ניסינו, לא עבד, אז למה למשוך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully