וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצ'ה קוצ'ה, עמיר בניון ושולי רנד: 10 המלצות לסוף נובמבר

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 9:22

אירוע האמנות פצ'ה קוצ'ה חוזר, פסטיבל "ניגונים בצדק" יארח כמה מהאמנים המובילים בישראל, להקת הבלט הלאומי הצ'כי מגיעה לישראל עם מופע מחווה לאחד הכוריאוגרפים החשובים בדורנו - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל א-ז'אנר

פסטיבל א-ז'אנר של תיאטרון תמונע חוגג 20 להיווסדו. הפסטיבל יציג תכנית עשירה ומלאה בבכורות הכוללת שורה של מיצגים, מיצבים, עבודות סאונד, וידאו ומוזיקה. התמה של הפסטיבל השנה היא הוראות הפעלה. בין האמנים שישתתפו בפסטיבל: נאוה צוקרמן, דליה שימקו, רננה רז, יונתן לוי, שרה סיגל, יאיר ורדי, מור שני, ועוד ועוד.

מתי? 25-27 בנובמבר

איפה? תיאטרון תמונע, תל אביב

פסטיבל מוסררה מיקס 2021

פסטיבל האמנות והמוזיקה, המתקיים בשכונת התפר מוסררה בירושלים משנת 2000 ביוזמתו ובהפקתו של בית הספר מוסררה לאמנות וחברה, יתקיים השנה בשני חלקים כשהחלק הראשון יתקיים בחנוכה בבניין ההיסטורי של בית הספר ובבית קנדה עם אמנות חיה ופרפורמנס אינטראקטיבי. החלק השני יתקיים בסוף מאי, כאשר הפסטיבל יחזור לשגרתו.

מתי? 30 בנובמבר עד 2 בדצמבר, שעות 19:30-23:00

איפה? בית הספר מוסררה, ירושלים

פסטיבל הקולנוע היהודי

פסטיבל הקולנוע היהודי חוזר השנה להיקפו המקורי ויתקיים באופן פיזי באולמות הסינמטק בירושלים ויכלול שלל סרטים של יוצרים יהודים או כאלה שעוסקים בדמויות יהודיות. בנוסף תכלול התוכנית מפגשים עם יוצרים ושחקנים, אירועים, הקרנות מיוחדות, הרצאות, פאנלים, תחרויות סרטים נושאות פרסים, הופעות מוזיקה חיה ועוד. אורח הכבוד של הפסטיבל הינו הפילוסוף הצרפתי הנודע, ברנאר-אנרי לוי, במסגרתו יוקרן סרטו התיעודי החדש "קרוב רחוק" שעוסק דרך מסעותיו מסביב לעולם, בקונפליקטים ובזכויות אדם. את הפסטיבל השנה יפתח הסרט "משחק המלכים", עיבוד קולנועי לספרו של שטפן צוויג, "נובלת שחמט". סרטים נוספים שיוקרנו בפסטיבל: "נערה קורנת" שמתאר את סיפור התבגרותה של נערה יהודייה בפריז בשנות ה-40, "רוז" של אורלי סעדה על אלמנה יהודייה טרייה שמתחילה את חייה מחדש, "אבולוציה" של קורנל מונדרוצו שמגולל את התפתחותו של זיכרון השואה הבין-דורי. "שרלוט", סרט אנימציה המתאר את סיפורה של האמנית היהודייה-גרמנייה שרלוטה סלומון שנספתה באושוויץ, ועוד ועוד.

מתי? 27.11-2.12

איפה? סינמטק ירושלים

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פעולות דיבור

קבוצת התיאטרון רות קנר פותחת בפני הציבור את חדרי הפעולה שלה לחמישה ימים של ניסויים, תרגילים ומופעים קצרים. ניתן יהיה לנוע בין מיצגים קצרים, להשתתף במעגל קריאה או במקהלת דיבור, לצוד מילים במרחב הציבורי וגם לצפות בצירופים חדשים של קטעים מעבודות הקבוצה: סיפור על מקום; קהילה של מנוולים; אני ילדה טובה; תגידי לי משהו; תנים וערבים; דף ישן; סליחה, איפה הציונות; ועוד.

מתי? 29.11 עד 4.12

איפה? סמטת שלוש 3 תל אביב

לה טרוויאטה

האופרה הירושלמית חוגגת עשור ומעלה את "לה טרוויאטה" מאת ורדי. האופרה תועלה בהופעה קונצרטנטית עם קאסט נרחב של זמרים מהארץ ומחו"ל ועם התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של עומר אריאלי.

מתי? 25.11, 27.11, 29.11

איפה? תיאטרון ירושלים (25,27), היכל התרבות כפר סבא (29)

ניגונים בצדק

במהלך חנוכה יעלה פסטיבל יהודי אלטרנטיבי שכל כולו חגיגת יהדות עברית, מוזיקה והגות בין בתי הכנסת של נווה צדק להיכל התרבות בתל אביב. בין המופיעים: שולי רנד ועמיר בניון; ברי סחרוף ורע מוכיח (אדומי השפתות); אתי אנקרי; ארקדי דוכין מארח את מארק אליהו; שלמה בר והברירה הטבעית מארחים את מוש בן ארי; אנסמבל הפיוט מארחים את ריימונד אבקסיס, נטע אלקיים ועמית חי כהן - ועוד ועוד.

מתי? 29.11-1.12

איפה? היכל התרבות תל אביב ונווה צדק

"גשרים לזמן"

סדרת המחול 21-22 באופרה הישראלית, נפתחת עם ביקור של להקת הבלט הלאומי הצ'כי במופע מחווה לאחד הכוריאוגרפים החשובים בדורנו ויליד צ'כיה, ייז'י קיליאן, שציין בשנה החולפת 50 שנות יצירה. במופע "גשרים לזמן" - (BRIDGES OF TIME) תבצע הלהקה ארבע יצירות נבחרות המשקפות את קולו הכוריאוגרפי של קיליאן: "דמות יפה" - Bella Figura, "אלים וכלבים" - Gods & Dogs, "מוות זעיר" - Petite Mort, ו-"6 מחולות" - Sechs Tänze.

מתי? 25-27 בנובמבר

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט, תל אביב

"מופע מטייל ביער"

אירוע של אמנות רב-תחומית ומוזיקה חיה שמתקיים בקהילה האקולוגית שדמאמא שבמושב שדמה, ועיקרו תהלוכה מוזיקלית שנעה לאורך המרחב הטבעי של היער, והופכת אותו ליקום מקביל ובו בין העצים והשיחים חבויים פסלים, מיצגים וכלי נגינה. האמנים-מוזיקאים דודיק אופנהיים ושאול קוהן מייצרים צעדה טקסית ומהפנטת, אשר מתחילה באור יום, ונגמרת עם רדת השמש. ניהול אמנותי וטכני: דר מוספיר, אורי מילמן, עומר מסינגר.

מתי? 26 בנובמבר, 16:00

איפה? בשדמאמא - קהילה אקולוגית במושב שדמה

פצ'ה קוצ'ה 22

אחד מערבי האמנות הגדולים של השנה חוזר. למי שלא מכיר, מדובר באירוע אמנות המפגיש אמנים, אנימטורים, צלמים, מעצבים תעשייתים, גרפיקאים, הוגים, רקדנים, מוזיקאים על במה אחת כשלכל אחד מהמציגים 6 דקות ו-40 שניות להביע את עצמו על במה. במהלך הערב יעלו תשעה יוצרים ויוצרות, מתחומים שונים ומגוונים, שהמשותף לכולם הוא עשייה מקורית. חלק ידברו, חלק ישירו, חלק יזוזו. אוצרים: איתי מאוטנר וענת ספרן.

מתי? 28-29 בנובמבר (שני סבבים זהים ב-19:30 ו-22:15)

איפה? היכל התרבות תל אביב

עמרי אנגל

הקומיקאי והמוזיקאי עמרי אנגל מוכר לקהל הרחב בזכות הסרטונים הוויראלים שלו והעבודה עם רועי כפרי - וכן בתור הראשון שעשה מחרוזת מזרחית משירי הביטלס. אנגל מגיע לביקור מניו יורק במסגרתו יעלה לערב מיוחד על במת ה-VESPERR. מפגש שיחה מיוחד על הצלחה, עבודה והומור.

מתי? 28 בנובמבר, 20:00

איפה? VESPERR, אליעזר קפלן 8 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully