וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנים אחרי העזיבה הדרמטית: טל מוסרי חוזר אל ערוץ הילדים

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 12:38

השחקן והמגיש, שהיה המנחה המיתולוגי של התכנית "ששטוס", ייקח חלק בעונה החדשה של התוכנית המשודרת בערוץ הילדים. מוסרי לוואלה! תרבות: "אני מקווה שזאת תהיה התחלה של דברים חדשים". על הביקורת שהשמיע בריאיון לוואלה! תרבות על הערוץ: "אני חושב שדברים משתנים"

טל מוסרי. ראובן קסטרו
חוזר. טל מוסרי/ראובן קסטרו

השחקן והמגיש טל מוסרי חוזר לערוץ הילדים. מוסרי, המנחה המיתולוגי של התכנית "ששטוס" ייקח חלק בעונה החדשה של התוכנית המשודרת בערוץ הילדים שתשודר ב-BIGI. מוסרי ישתתף במספר תוכנית כמנחה אורח. את העונה החדשה ינחו עומר חזן וירדן ויזל.

"אני חוזר לערוץ הילדים או למה שנשאר ממנו", מאשר מוסרי בשיחה עם וואלה! תרבות. "'ששטוס' חוזר, ולשמחתי אני חוזר לתכנית אחרי שבע שנים, כמי שהוביל את התכנית הזאת ואוהד אותה. אני חוזר לערוץ הילדים. בתקווה שזאת תהיה התחלה של דברים חדשים".

בריאיון שקיימתי איתך לפני ארבע שנים השמעת ביקורת חדה וקשה מאוד על הערוץ. בין השאר אמרת: "ערוץ הילדים סיים את דרכו ההיסטורית".

"דיברתי על כך שהרגע הזה קרה ברגע שהורידו את 'ששטוס', זו תכנית שנותנת הכי הרבה כבוד לתלמידים עצמם. בתכנית הכוכבים הם לא המנחים אלא הקפטנים והקבוצות. הרצון הוא לחזור ולהיות רלוונטי בעולם הילדים, לחזור להיות מדורת השבט. 'ששטוס' זה באמת מדורת השבט. הרגע שבו ערוץ הילדים הוריד את 'ששטוס' היה נקודת שבר, הרגשתי אז שזה ממש לפגוע בילדים".

אמרת גם "הבנתי שערוץ הילדים זונח את הלב שלו, וזה הילדים. הרגשתי שהילדים לאט לאט התחילו להתרחק מהמקום הזה. זה עצוב. בשנים האחרונות הוא הפך ליותר ויותר לא לגיטימי".

"אז אני חושב שדברים משתנים בחזרה של 'ששטוס' ובחזרה למסלול הנכון להיות מדורת השבט. אני אשמח להיות חלק מזה".

זה אומר שאתה עוזב את ניקולודיאון?

"לא, לא, אני כבר לא בבלעדיות שם מאז הקורונה. כמובן שזה עם ברכת הדרך שלהם".

טל מוסרי. אור גפן,
"התחלה של דברים חדשים". מוסרי/אור גפן

לפני ארבע שנים התראיין כאמור טל מוסרי לוואלה! תרבות ותקף במילים קשות את ערוץ הילדים. "ידעתי שערוץ הילדים יסיים את דרכו עוד כשהייתי בו. זה היה כמה שנים לפני שעזבתי את הערוץ. חלק מהיופי והקסם שלו היה שילדים מרגישים שזה הבית שלהם. ככה יוצרים מדורת שבט. לפני כמה שנים התקבלה החלטה להפחית את המעורבות של הקהל ולהראות פחות את הילדים. זו החלטה נוראית. אני זוכר שנדהמתי. אני זוכר שאמרתי לעצמי, 'לא, לא, זו טעות'. ברגע שקיבלו החלטה כזאת, להפחית את המעורבות של הקהל, זה היה הרגע שבו הבנתי שערוץ הילדים זונח את הלב שלו, וזה הילדים. הרגשתי שהילדים לאט לאט התחילו להתרחק מהמקום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully