וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משהו שחיפשנו פחות קרה": לירון מדבר לראשונה על הפרידה מעינת

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 17:31

רגע לפני הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12) שישודר מחר ובו ניחשף להחלטות של חלק מהמתמודדים - הגיעו לירון ומנו להתראיין אצל "אופירה וברקוביץ'". בריאיון חשף לירון כי הוא ועינת נפרדו שלושה חודשים אחרי הצילומים ולא פסל אפשרות לקאמבק. צפו

לירון חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום: קשת 12

רגע לפני הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12) שישודר מחר ובו יחשפו הזוגות ניצן ומנו, קארין ואיתמר, ושי והדס האם החליטו להישאר יחד או להיפרד - הגיעו לירון ומנו להתראיין אצל "אופירה וברקוביץ'". במהלך הריאיון חשף לירון כי הוא ועינת נפרדו שלושה חודשים אחרי הצילומים. "אמרנו 'כן' בסוף התוכנית. נשארנו קצת יותר משלושה חודשים באותה דירה. היינו בסך הכול חצי שנה יחד. עברנו תהליך מאד משמעותי, העמקנו את הקשר, למדנו להכיר אחד את השנייה - את הדברים הטובים והפחות טובים - ובסוף משהו שחיפשנו פחות קרה". לירון אף הודה כי בחלק מהפרקים הוא ועינת צפו ביחד. בריאיון המלא לירון לא פוסל אפשרות לקאמבק.

צפו בקטע מהריאיון למעלה.

לירון חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
נפרדו. לירון/צילום מסך, קשת 12

ביום שלישי שודר החלק הראשון מתוך שני פרקי ההחלטות ב"חתונמי". הזוג הראשון שהופיע בתכנית היה דני ושני שעברו ירידות ועליות במהלך העונה. שני הפתיעה כשאמרה ראשונה שהיא לא רוצה להמשיך את הזוגיות עם דני, וגם דני נאלץ להסכים איתה: "רציתי, התכוונתי, והבאתי את כל כולי לתהליך הזה אבל אני רוצה להתאהב. אני רוצה להרגיש את הדבר האמיתי מבחינתי. מאחר וזה לא קרה, אני חושב שזה המקום לעצור. אני יכול להגיד בלב שלם ששני היא קסם ואני כל כך שמח שיצא לי לעשות את הדרך הזו איתה".

הזוג השני היה לירון ועינת, שלאורך העונה כולה לא הסתירו את אהבתם. עינת הייתה הראשונה לומר שהיא רוצה להמשיך את הזוגיות עם לירון, ובן זוגה בתוכנית אמר אף הוא שהוא רוצה להמשיך: "יש לי הרבה פחות סימני שאלה והרבה יותר ביטחון. אני פה בכל ליבי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully