וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליא קניג חגגה יום הולדת 92 על הבמה: "תודה אלוהים, שתהיה שנה בלי קורונה"

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 14:33

השחקנית חגגה אמש את יום הולדתה ה-92 על הבמה בהיכל מרכז הבמה בגני תקווה. בסיומה של ההצגה "זאקופנה שלי" ובמהלך ההשתחוויה הפתיעו השחקנים וצוות התיאטרון את ליא קניג עם עוגה, נרות פרחים ושיר. קניג הנרגשת הודתה לאלוהים ואיחלה שנה נפלאה לכולם

השחקנית ליא קניג חגגה אמש (שבת) את יום הולדתה ה-92 על הבמה בהיכל מרכז הבמה בגני תקווה. בסיומה של ההצגה "זאקופנה שלי" ובמהלך ההשתחוויה הפתיעו השחקנים וצוות התיאטרון את ליא קניג עם עוגה, נרות פרחים ושיר בביצוע הזמרת טילדה רג'ואן - והכול לכבוד יום הולדתה של השחקנית האגדית.

ליא לא הצליחה להסתיר את התרגשותה מהמחווה של ההיכל בו היא מופיעה רבות וכשלצדה קאסט השחקנים מיקי קם, שירן הוברמן, ארז רגב - והכלב שלה שזינק על הבמה וקפץ על ברכיה - אמרה דברי תודה: "אם אלוהים בירך אותי ונתן לי את הגיל הזה עד היום שאני יכולה להופיע ושאתם מקבלים אותי ועוד מבינים מה אני מדברת - זה דבר גדול. אז תודה רבה אלוהים ושתהיה שנה נפלאה ובלי קורונה".

החגיגות נמשכו בחדר ההלבשה עם השחקנים וצוות מרכז הבמה. מיקי קם אמרה שהיא תמיד רצתה לשחק עם ליא על הבמה וזה חלום שהתגשם לה. מנהל מרכז הבמה גני תקווה, מיכל אהרוני, איחלה לה בריאות טובה ושמחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליא קניג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully