וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן בלאק אייד פיז בישראל: "אתם כמו 'מישפוחה' בשבילי. זה מקום שאני מקבל בו השראה"

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 11:23

וויל.איי.אם, סולן להקת בלאק אייד פיז, הגיע לישראל כדי להופיע הערב עם להקתו בהיכל פיס ארנה בירושלים. הבוקר הוא השתתף בוועידת החדשנות של ברת IMPROVATE המתקיימת בירושלים ואמר: "רבים מחבריי ישראלים. הפיתוחים כאן מפוצצים את המוח. אני מלא השראה מהאנשים כאן"

"ישראל היא כמו מישפוחה בשבילי" - כך אמר (שני) וויל.איי.אם, סולן להקת בלאק אייד פיז, במהלך ועידת החדשנות של חברת IMPROVATE המתקיימת בירושלים. הלהקה תופיע הערב (שני) בהיכל פיס ארנה בירושלים אחרי שהספיקה לנחות בישראל רגע לפני שנתב"ג נסגר לכניסת זרים. זו תהיה הופעתה השלישית של הלהקה בארץ, לאחר שהופיעה אצלנו באצטדיון בלומפילד ביוני 2006 ובספטמבר 2007 בירושלים.

"עם הלהקה שלי אני פעם שלישית פה, אבל תמיד רציתי לבוא לישראל. הרבה מהחברים שלי ישראליים. בפעם הראשונה שבאתי לפה הבאתי את סבתא שלי איתי. היא אמרה 'אני באה להולי לנד!'. זה תמיד היה מקום לקבל בו השראה. חווינו רגעים גדולים כאן. הפיתוחים כאן מפוצצים את המוח. אני מלא בהשראה מהקהילה כאן. זה כמו מישפוחה".

סולן בלאק אייד פיז עונה לשאלת וואלה! תרבות:

המוזיקאי וויל איי אם, סולן להקת בלאק אייד פיז, משיב לשאלות שגיא בן נון, בוועידת החדשנות בירושלים/סטילס: סיוון פרג', וידאו: שגיא בן נון

וויל.איי.אם נשאל בפאנל על ניסיונות ה-BDS למנוע את בואה של הלהקה לארץ לאורך השנים. "זה מה שקרה בפעם הראשונה כשבאנו לישראל, אבל באנו לפה. ובאנו פעם שנייה, ופעם שלישית, ובכל פעם שהתבקשנו לא להגיע - הגענו. והסיבה לזה היא, כמו שאמרתי, שאנחנו מישפוחה. יש לי חברים כאן. החברה הראשונה שלי, כשהייתי בן 16, הייתה ישראלית. אני הייתי מהגטו, היא מבוורלי הילס. אמא שלה אמרה לה, למה את יוצאת עם וויל? והיא אמרה לה 'אמא, הוא חבר שלי, הוא יצירתי'. כשיש לנו חברים ומשפחה אנחנו מקשיבים ללב. אני זוכר שהיא אמרה שהיא חוזרת למולדת שלה, והייתי אז בן 16. היא אמרה לי: יום אחד תגיע לישראל. כשאומרים לנו לא להגיע לישראל, אני חושב שאני הולך לראות את המשפחה שלי ואת החברים שלי. אני רוצה שכל האימהות האלה יראו מה נהיה מאיתנו".

וויל איי אם בלאק אייד פיז. שגיא בן נון, צילום מסך
פעם שלישית פה. וויל איי אם/צילום מסך, שגיא בן נון

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הלהקה תופיע בישראל עם הזמרת ג'סיקה ריינסו, המכונה ג'יי ריי סול, שנכנסה לנעליה הגדולות של פרגי, ופרצה לתודעה בתכנית "דה וויס פיליפינים" בה שימש חבר הלהקה אפל.די.אפ כמנטור. היא החלה ללוות את הלהקה ב-2018 ושנה לאחר מכן הצטרפה לסיבוב הופעות עולמי. באפריל 2020 הוציאה עם הלהקה את הלהיט "Mamacita" בשיתוף הזמר אוזונה ומאז הוגדרה כחברת להקה קבועה.

בנוסף לוויל.איי.אם משתתפים בוועידה נשיא רומניה לשעבר ויקטור פונטה, נשיא בולגריה לשעבר רוזן פלבנלייב, נשיא מונטנגרו לשעבר פיליפ וויאנוביץ' וראש ממשלת בלגיה לשעבר איב לטרם. ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר לא הגיע בסופו של דבר בשל המגבלות החדשות בנתב"ג. אמש בערב הפתיחה של הוועידה נערך קרב שח-מט בין אלוף העולם לשעבר גארי קספרוב לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין, בסופו, כמה מפתיע, ניצח קספרוב. ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר לא הצליח להגיע לוועידה בשל המגבלות החדשות בנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully