וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעטים האמנים שהקהל שלהם מאפשר לבצע אלבום שלם במופע. אנחנו במשינה זכינו"

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 12:35

רגע לפני שסיבוב ההופעות של משינה לציון 25 שנה לצאת "להתראות נעורים שלום אהבה" מסתיים, ביקשנו מחברי הלהקה האגדית לספר לנו איך היה להם לחזור לאלבום המופתי. שלומי ברכה: "זה מופע קונספט. התגובות של הקהל שמגיע להופעה מראות לנו שגם הקהל מרגיש כך"

בשנת 2020 משינה הייתה אמורה לחגוג 25 שנה לאלבום האייקוני שלה "להתראות נעורים שלום אהבה", אבל כפי שכולנו למדנו בשנה וחצי האחרונות, תוכניות לחוד - ומציאות לחוד. החגיגות נדחו לשנת 2021 ונפתחו בחמש הופעות שכללו גם קטעי ארכיון נדירים מתקופת הקלטת האלבום. אלא שהצמא של הקהל היה רב - ובעקבותיו נפתחו עשר הופעות נוספות.

רגע לפני שסיבוב ההופעות מסתיים (מופע אחרון יתקיים ב-26 בינואר במועדון הגגרין בתל אביב) ביקשנו מחברי הלהקה האגדית לספר לנו איך זה לחזור להופיע אחרי תקופה ארוכה ואיך היה להם ולקהל לחזור לאלבום הזה שמסמל עבורם תקופה משמעותית.

משינה. יח"צ,
סוף והתחלה. משינה/יח"צ

יובל בנאי: "בקרוב מסתיים סיבוב ההופעות 'להתראות נעורים שלום אהבה' ומי כמוני יודע שמעטים האמנים, לא רק בארץ אלא בעולם בכלל, שזוכים בקהל כל כך נאמן שמאפשר להם לבצע אלבום שלם בהופעה חיה. אז אני רוצה להגיד לכולכם תודה רבה בשם משינה".

איגי דיין: "סיבוב ההופעות של 'להתראות נעורים שלום אהבה' הוא הזדמנות בשביל משינה להגיש לקהל חוויה יוצאת דופן שאינה בנויה אך ורק על 'מיטב הלהיטים'. ממרחק הזמן, שירי האלבום הזה מחזיקים את עצמם נהדר. אנחנו מפיקים הנאה מרובה מלנגן אותם, ובהופעות שקיימנו עד כה התגובה שחזרה אלינו מהקהל הרימה את הבית באוויר. בנוסף, אחרי תקופה ארוכה שבה ניגנו איתנו בהופעות נגנים אורחים שונים ונפלאים, הלהקה חזרה לנגן לבד, והשמחה על כך רבה".

מייקל בנסון: "בתקופה מבולבלת כזו היה תענוג להופיע ולנגן את האלבום במלואו, אלבום שבשבילי תמיד מסמן סוף והתחלה חדשה של זמן, חברות ומוזיקה טובה".

משינה. יח"צ,
חזרנו לנגן לבד. משינה/יח"צ

שלומי ברכה: "'להתראות' הוא מבחינתי אחד משיאי הלהקה. הקמנו אולפן לצורך האלבום וזו בעצם פעם ראשונה שהקלטנו את עצמנו תוך כדי שנסגרנו באולפן לכמה חודשים ואף תיעדנו את עשייתו. במופע אנחנו מנגנים את האלבום במלואו ומשלבים קטעי וידאו שצולמו בזמן הקלטת האלבום ועוד קטעי וידאו שיצרו עמליה ולין. זהו מופע קונספט ואחד מהרגעים הגדולים של משינה והתגובות של הקהל שמגיע להופעה מראות לנו שגם הקהל מרגיש כמונו".

אבנר חודורוב: "לבצע אלבום שלם בהופעה מהתחלה ועד הסוף זה אתגר גדול מהרבה בחינות, ואין ספק שזו אחת ההופעות המיוחדות שהיו לנו לאורך השנים. סיבוב שהתחיל בחמש הופעות הלך וגדל במספר ההופעות, אבל בעיקר בעוצמה שלו וגם באהבה שקיבלנו מהקהל הנפלא והמגוון שלנו".

seperator

הופעות קרובות:

21/12/21 - פורום LIVE, באר שבע
23/12/21 - אולם שרובר, ירושלים
20/01/21 - מרכז הקונגרסים, חיפה
26/01/21 - מועדון הגגרין, תל אביב - הופעה אחרונה בהחלט לסיבוב

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully