וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יש תקווה: האם "חברים" נשארת בנטפליקס לעת עתה?

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 10:26

האם "חברים" תישאר בנטפליקס גם ב-2022? למרות שהופיעה הודעה שהסדרה יורדת בסוף דצמבר מהשירות, בשלב הזה ההודעה נעלמה. זאת לעומת שלל סדרות אהובות אחרות שצפויות לרדת בקרוב מנטפליקס, בהן "המפץ הגדול", "משפחה מודרנית", "בחורה חדשה", "נמלטים" ו"איש משפחה"

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

מסתמן שמחאת הגולשים עזרה להשאיר את "חברים" בנטפליקס, לפחות בשלב הזה. הקומדיה האהובה אמורה הייתה לרדת עם שלל גדול של סדרות מאולפני וורנר ופוקס, ובעוד נראה שהאחרות עדיין צפויות לרדת בסוף דצמבר, במקרה של "חברים" כבר לא מופיעה הודעה כזו מדי יום כשנכנסים לצפות בה. בניגוד לאחרות, "חברים" גם לא מופיעה ברשימת התכנים שיורדים באתרי צד שלישי שסורקים וממפים את המידע של נטפליקס. בין הסדרות שבכל זאת צפויות לרדת ניתן למנות את "המפץ הגדול", "איך פגשתי את אמא", "בחורה חדשה", "משפחה מודרנית", "איש משפחה" ו"נמלטים".

אולפני פוקס שייכים כיום לדיסני, ואילו וורנר היא חברת בת של AT&T's WarnerMedia, שבחזקתה שירות הסטרימינג המתחרה HBO מקס. בישראל דיסני פלוס ו-HBO מקס עדיין לא זמינים, אבל עצם העובדה שהסדרות שלהן מוסרות מנטפליקס, בכללן אחת הסדרות האהובות ביותר בחזקת ענקית הסטרימינג, מעידה על התוכניות של וורנר ודיסני בכל הנוגע להתפרס עם שירותי ההזרמה שלהן בשאר העולם.

בארצות הברית "חברים" ירדה מהשירות כבר ב-2019 מהסיבה הזו, על אף שכיכבה בקביעות ברשימת הסדרות הנצפות ביותר שלהם. על פי הדיווחים מאז, HBO מקס שילם 425 מיליון דולר עבור הזכויות הבלעדיות להזרמת הקומדיה הניינטיזית, המחשה לחשיבות העצומה של הסדרה בספריית הוויאודי שלו. בשעתו המהלך הזה חל רק על צפון אמריקה, אולם אט אט הוא קורה גם בחלקים אחרים של העולם. בישראל "חברים" עדיין איתנו כנראה כי נראה שנטפליקס האריכה את החוזה, אבל גם זה יהיה לזמן קצוב ובכפוף לתכנונים של וורנר.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

חברים עונה 1. וורנר,
יהיה שם בשבילכם, אבל במקומות אחרים. "חברים"/וורנר

באוקטובר האחרון HBO מקס הושק גם במספר מדינות באירופה, וב-2022 הוא צפוי להתרחב גם לפחות ל-14 טריטוריות נוספות במזרח היבשת. לא ברור איפה - ובעיקר מתי - ישראל בכל הסיפור הזה, אבל הכוונה המוצהרת של וורנר היא להתרחב אל 190 מדינות ברחבי העולם בשנים הקרובות, וישראל היא מן הסתם אחת מהן. המשמעות היא שבעוד כמה שנים התכנים של וורנר, ובכללם אלה של HBO, אולי יוסרו מהחברות המקומיות כמו יס, הוט וסלקום טיוי, ויוזרמו בלעדית ב-HBO מקס גם בארץ הקודש.

במקביל לנטפליקס, "חברים" חזרה לאחרונה אל הוט בערוץ שמוקדש לה באפיק 20, ומשדר את כל עונותיה ברצף. כשהסבב יסתיים שם, הסדרה תשודר שוב בערוצים הוט 3 והוט קומדי סנטרל. עם זאת, הסדרה לא תהיה זמינה בוויאודי - חלק מההחלטה של וורנר למנוע זכויות ויאודי מאחרים כך שיהיו בלעדיים אצלה בבוא העת.

באשר לנטפליקס, כחלק מההיערכות לאובדנה של "חברים" היא רכשה קלאסיקת ניינטיז קומית אחרת: "סיינפלד", שעלתה באוקטובר האחרון לשירות. על פי הדיווחים שילמה החברה חצי מיליארד דולר עבור הזכויות הבלעדיות, אבל ספק אם קומדיה על חבורה מיזנתרופית ומרוכזת בעצמה תמלא את החסר אצל אוהבי סדרה על חברי אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully