וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין על הירי בהלינה האצ'ינס: "הייתי מתאבד אם זו הייתה אשמתי"

עודכן לאחרונה: 3.12.2021 / 9:37

בריאיון ראשון ששודר הלילה בארצות הברית, הכחיש אלק בולדווין אחריות לירי הקטלני של צלמת הקולנוע הלינה האצ'ינס על סט המערבון שצילמו ביחד. לראשונה הוא תיאר בפומבי את השתלשלות האירועים שהובילה לירי שהרג את הצלמת

בווידאו: סט הצילומים בניו מקסיקו/צילום: רויטרס

אלק בולדווין התראיין הלילה (בין חמישי לשישי) והכחיש אחריות לירי הקטלני של צלמת הקולנוע הלינה האצ'ינס על סט סרט המערבון שלו, "Rust". בולדווין אמר שהיה מתאבד אם היה מאמין שזו אשמתו. בריאיון טלוויזיה נרגש בתוכנית "20/20" של רשת ABC, אמר השחקן כי לא לחץ על ההדק באקדח שהחזיק במהלך חזרה, וכי אינו חושב שיועמד לדין פלילי בפרשה.

"אני מרגיש שמישהו אחראי למה שקרה, אבל אני יודע שזה לא אני. יכול להיות שהייתי מתאבד אם הייתי חושב שאני אחראי, ואני לא אומר את זה בקלות דעת", אמר בולדווין למראיין ג'ורג' סטפנופולוס, בהתבטאות הפומבית הראשונה שלו על הירי שאירע ב-21 באוקטובר על סט הסרט, ליד סנטה פה, ניו מקסיקו. מהיר נהרגה האצ'ינס ונפצע הבמאי ג'ואל סוזה.

האירוע, לרבות השאלה כיצד תחמושת חיה עשתה את דרכה לסט, עדיין מצוי בחקירה על ידי הרשויות בניו מקסיקו. לא הוגשו כתבי אישום פליליים. לבולדווין נאמר שהאקדח "בטוח" על ידי אנשי הצוות האחראים על בדיקת הנשק.

"נאמר לי על ידי מביני עניין... שזה מאוד לא סביר שיאשימו אותי במשהו פלילי", אמר בולדווין. השחקן הדגיש כי "לעולם לא היה מכוון אקדח לעבר אף אחד ולוחץ על ההדק".

צפו בריאיון המלא

בתיאור הפומבי הראשון שסיפק למה שקרה, אמר בולדווין שאקדח הקולט ירה במפתיע כאשר הניף אותו בעודו מתאמן על זוויות צילום עם האצ'ינס. "בסצנה הזו אני הולך להניף את האקדח. אמרתי, 'את רוצה לראות את זה?', היא אמרה 'כן'. אז אני לוקח את האקדח ואני מתחיל להניף את האקדח. אני לא הולך ללחוץ על ההדק. אמרתי, 'ראית את זה?' היא אמרה, 'טוב, פשוט תטה את זה קצת למטה'. והנפתי את האקדח ואמרתי, 'את יכולה לראות את זה? את יכולה לראות את זה?' ושחררתי את פטיש האקדח והאקדח ירה".

בולדווין אמר שהוא חשב בתחילה שהאצ'ינס התעלפה, ורק שעות לאחר מכן נאמר לו שהיא מתה. הוא אמר שהוא "לא יכול להעלות על דעתו" שיעשה אי פעם שוב סרט שיכלול רובים.

השחקן, הידוע בעיקר בזכות הסדרה הקומית "רוק 30", ספג ביקורת רבה על כך שלא בדק את האקדח ביסודיות בעצמו, אבל הוא התעקש בריאיון שזה לא תפקידו של השחקן. "כשהאדם שניתנה לו האחריות של התפקיד הזה הושיט לי את הנשק, סמכתי עליו... ב-40 השנים שהייתי בעסק הזה עד אותו יום, מעולם לא הייתה לי בעיה", אמר.

שני אנשי צוות הגישו תביעות אזרחיות המאשימות את בולדווין, המפיקים ואחרים ברשלנות ובפרוטוקולי בטיחות רופפים על הסט. אבל בולדווין אמר שהוא "לא הבחין בכלל בבעיות בטיחות או אבטחה בזמן שהייתי שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully