וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי, ברי סחרוף: 10 המלצות לאמצע דצמבר

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 13:17

אהוד בנאי במופע מיוחד עם תזמורת מזרח-מערב, ברי סחרוף במופע מחווה לפייטן חיים לוק - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

"זעם" מאת תמיר גינץ

הכוריאוגרף תמיר גינץ מעלה עם להקת קמע את "זעם", יצירתו שנולדה בעקבות תחושות הכעס שחש לנוכח המתרחש במדינה. הביקורת שלו מתמקדת באלימות המשתוללת מבית ומבחוץ, בהסתה - כמו כדור אש שמתלקח אט-אט. על המוזיקה אמון אבי בללי האחד והיחיד.

מתי? 13-14 בדצמבר, 20:30

איפה? סוזן דלל, תל אביב

ישרוטל קלאסיקאמרי

שלושה ימים של מוזיקה קלאסית באילת, בהובלת סימפונט רעננה, שתארח אמנים ישראלים לצד אמנים בינלאומיים מובילים. במסגרת הפסטיבל יוצג לראשונה קונצרט ייחודי המשלב בין גסטרונומיה למוזיקה קלאסית. בין השאר יופיעו הפסנתרן הרומני זוכה תחרות רובינשטיין דניאל צ'ובאנו; הטנור הטורקי מרט סונגו, הזמרת הצרפתייה זוכת האירוויזיון אן מארי-דויד; והכנר ומוביל תזמורת סימפונט רעננה נתאי צרי.
מתי? 16-19 בדצמבר

איפה? מלון רויאל ביץ', אילת

לרמות את השטן

היוצר הבריטי אקראם קאן מגיע עם להקת המחול שלו לישראל, וכאן הוא יעלה את המופע "לרמות את השטן". הופעת הבכורה של היצירה התקיימה בגרמניה בשנת 2019 ובשנה שעברה היא הייתה אמורה לעלות בתל אביב. אחרי עיכובי קורונה, זה סופסוף קורה.

מתי? 10-12 בדצמבר

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אהוד בנאי - תחנות בזמן

אהוד בנאי, אחד מעמודי התווך של התרבות הישראלית, מגיע למופע משותף עם תזמורת ירושלים מזרח מערב, בו הוא יוצא יחד עם התזמורת ועם הקהל למסע דרך תחנות בזמן: מהפיוט הפרסי שספג בבית אביו, דרך השפעות הרוק שהשאירו חותם על הצליל שלו, וכלה בבלוז הכנעני שמלווה את פסקול חיינו. בנאי יארח את הזמרת הצעירה סמא שופאני. על הניהול המוזיקלי, העיבודים והניצוח אמון כתמיד תום כהן.

מתי? 15 בדצמבר

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל - אביב

הרמת מסך

אחד מפרוייקטי הדגל של משרד התרבות, המהווה את הבמה העיקרית ליוצרים ויוצרות במחול הישראלי, מתקיים זאת השנה ה-32. במסגרת הפרויקט יציגו השנה 10 יוצרים את עבודות הבכורה שלהם, בחמישה מוקדים שונים ברחבי הארץ.

מתי? 15-25 בדצמבר

איפה? תל אביב, ירושלים, באר שבע, געתון וכפר בלום

סיבוב חורפי של אבי אבורומי

סיבוב הופעות החורף של הזמר הצעיר, שמעבר להיותו זמר ויוצר - הוא מצטלם בימים אלו גם לעונה החדשה של "פאודה" - יוצא לדרך. שווה לקפוץ כדי לראות על מה מדברים.

מתי? 10 בדצמבר, 13 בדצמבר

איפה? רדינג 3 תל אביב (10.12), זאפה ירושלים (13.12)

שירת חיים

בית הקונפדרציה יארח מופע מחווה לכבוד הפייטן הרב חיים לוק, עם הגיעו לגיל גבורות. במופע מציג לוק מבחר מתחנות חייו ויצירתו המרגשת, יחד עם אורחים מיוחדים - ברי סחרוף ואלעד לוי.

מתי? 15 בדצמבר

איפה? זאפה ירושלים

אמנות ישראלית 2021

תערוכת אמנות ישראלית, שמוצגת בחסות בנק הפועלים, מצדיעה לאמנים ישראליים צעירים ולאמנות חברתית. השנה היא תוקדש לנושא קידום והעצמת נשים. בתערוכה יוצגו כ-500 עבודות של אמנים מובילים בישראל על גבי שש הקומות של בניין ההנהלה של בנק הפועלים בתל אביב.

מתי? 11-14 בדצמבר

איפה? בניין ההנהלה של בנק הפועלים ברחוב יהודה הלוי 63 תל אביב

גטו

הסטודיו למשחק יורם לוינשטיין מעלה את מחזהו הקלאסי של יהושוע סובול בהשראת סיפור קורותיהם המדהים והמרגש של להקת השחקנים היהודית שפעלה בתוך גטו וילנה בין השנים 1941-1943.

מתי? 11-27 בדצמבר

איפה? אולם "עבאס", רח' חנוך 19, שכונת התקווה, ת"א

אנסמבל המאה ה-21

קונצרטים מיוחדים של אנסמבל המאה ה-21 עם זוכי התחרות הבינלאומית למוזיקה יהודית של קרן עזריאלי, ביניהם יצחק ידיד, יותם הבר ונועה פרנקל.

מתי? 11-12 בדצמבר

איפה? מוזיאון תל אביב לאמנות (11.12) והמרכז למוזיקה ירושלים משכנות שאננים (12.12)

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully