וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי סירבה להופיע בטקס מיס יוניברס: "זה קונספט מיושן ומקטין"

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 9:33

"לא מצליחה לראות את עצמי עומדת על במה שבה שופטים נשים על פי מראה חיצוני, מידות גוף גובה ומשקל", כך נימקה זוכת האירוויזיון את דחיית ההצעה להופיע בתחרות מיס יוניברס, שתפתח באילת בראשון

נטע ברזילי. ערן לוי,
נטע ברזילי/ערן לוי

הזמרת, המוזיקאית וזוכת האירוויזיון נטע ברזילי דחתה את ההצעה להופיע בתחרות מיס יוניברס ה-70 שתפתח באילת בראשון הקרוב (12 בדצמבר), כך פרסמה נריה קראוס בחדשות 13. "החמיאה לי ההצעה להופיע בטקס הזה", מסרה ברזילי. "על אף שאני רואה בו הרבה יופי, אני עדיין לא מצליחה לראות את עצמי עומדת על במה שבה שופטים נשים על פי מראה חיצוני, מידות גוף גובה ומשקל. למרות שנעשו בו עדכונים ברוח התקופה, אני עדיין חושבת שתחרות יופי הוא קונספט קשה, מיושן ומקטין. הגיע הזמן להתקדם". טרם התקבלה תגובת הפקת התחרות.

מי שכן יופיעו בתחרות הם הזמרת האמריקאית ג'ואנה נואלה לבסק, הפועלת תחת הכינוי ג'וג'ו; ואלרי חמאתי, הראל סקעת ונרקיס שיבצעו יחד את השיר "הללויה"; ונועה קירל שתופיע עם שירה "Bad Little Thing". "ערב טוב עם גיא פינס" פרסם כי קירל ומנהליה ישלמו סכום שמתקרב ל-200 אלף דולר עבור ההופעה הקצרה שלה, כדי לקבל את החשיפה לשוק האמריקאי. מנהליה הגיבו בבדיחות לפרסום ומסרו ש"אצל קירל זה רק מיליון דולר".

האירוע יועבר בשידור חי ב-2 בלילה שבין ראשון לשני בערוצי yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully