וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וולקאם טו יזראל!": צפו בהופעה של נועה קירל בטקס מיס יוניברס

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 10:37

כוכבת הפופ הישראלית פתחה את טקס "מיס יוניברס" שהתקיים הלילה באילת כששרה את שירה הבינלאומי Bad Little Thing לצד 15 רקדניות ולקול תשואות הקהל. בסוף הביצוע המרהיב אמרה באנגלית: "ברוכים הבאים למיס יוניברס 2021 בשידור חי מאילת, ישראל". צפו בביצוע שלה

המתמודדת מהודו הרנאז סאנדהו אמנם זכתה בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021 שהתקיימה הלילה בישראל, אולם שיא נוסף במהלך התחרות נרשם ממש בפתיחתו כשזמרת הפופ הישראלית נועה קירל הרימה את הקהל בביצוע מרהיב לשירה הבינלאומי Bad Little Thing. קירל הופיעה עם קבוצה של 15 רקדניות ובסוף הביצוע אמרה: "ברוכים הבאים למיס יוניברס 2021 בשידור חי מאילת, ישראל". צפו בביצוע שלה ממש כאן בהמשך.

נועה קירל מופיעה בטקס מיס יוניברס/באדיבות ארגון מיס יוניברס

מלבד קירל הופיעו בתחרות גם הראל סקעת, ואלרי חמאתי ונרקיס ששרו יחדיו את "הללויה" של לאונרד כהן. צפו בו כאן:

הביצוע של סקעת, נרקיס וחמאתי ל"הללויה":

באחרונה דווח כי מנהליה של קירל שילמו 200,000 דולר כדי שהיא תוכל להופיע בתחרות. "זה נכון שהיא שילמה כדי להשתתף באירוע, מפני שככה מקובל בארצות הברית. זה לא היא ששילמה, אלא חברת התקליטים האמריקנית שלה", אמרה מפיקת התחרות טלי אשכולי שהתראיינה בתכנית הרדיו של גולן יוכפז וענת דווידוב ב-103fm. כאשר נשאלה האם הסכום אכן עומד על 200,000 דולרים, ענתה "פחות או יותר".

וכאמור הייתה גם תחרות: הרנאז סאנדהו מהודו זכתה בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021. ההכתרה הגיעה בתום טקס שארך כשלוש שעות ועבר ללא תקלות. סאנדהו בת ה-21 מתגוררת בצ'אנדיגאר, עוסקת במשחק ובעלת תואר שני במינהל ציבורי. מי שהעבירה לה את הכתר היא מיס יוניברס לשנת 2020, אנדראה מזה המקסיקנית.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully