וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בגד במי? זה מה שקרה בפרק האחרון בעונה 3 של "יורשים"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 15:33

מי תקע סכין למי? מי השתלט על מי? מי עשה תרגיל למי? זה מה שקרה בפרק האחרון בעונה השלישית של "יורשים" (ספוילרים מעתה והלאה)

פרומו "יורשים" עונה 3 פרק 8/HBO

(ספוילרים לפרק האחרון בעונה 3 - מעתה והלאה)

אחרי שניתן היה לחשוב שקנדל רוי מת בסוף הפרק שעבר, התברר שהוא ניצל מטביעה בבריכה ושרד.

הפרק נסוב סביב המשא ומתן שמנהל לוגן רוי עם לוקאס מטסון בנוגע למיזוג בין החברה של רוי - וויסטאר - לבין גוג'ו של מטסון. ג'רי מספרת לאחים רוי על קנסות גבוהים שיוטלו על וויסטאר על ידי משרד המשפטים, דבר העלול לפגוע בסגירת העסקה, ועל כך ששווי השוק של גוג'ו עקף את זה של וויסטאר. "ייתכן שהדירקטוריון שלהם בוחן אפשרויות אחרות", היא מסבירה לאחים.

כשלוגן ורומן הולכים להיפגש עם מטסון, האחרון מסביר ללוגן שהחברה שלו - גוג'ו "עפה כמו רקטה" בעוד שהחברה של לוגן רוי "שוקעת כמו בלון עופרת". מטסון מסביר ללוגן שמה שהוא באמת מעוניין בו הוא להשתלט על "וויסטאר" ולא להתמזג באופן שווה. משמעות הדבר היא שההשתלטות של מטסון תעניק לו שליטה בדירקטוריון החברה. למרות שלוגן מסרב להצעה, הוא מחליט להישאר ולדבר עם מטסון בעודו שולח את רומן בחזרה לחתונת אמו.

בהמשך מבצעים רומן, קונור ושיב "התערבות" עם קנדל ומביעים בפניו את דאגתם לנוכח מצבו. הם טוענים שהוא מנסה במודע או בתת מודע להרוג את עצמו. לאחר מכן בת זוגו של קונור מסכימה - בחוסר רצון יחסי - להצעת הנישואין שלו לקול שמחתו של קונור.

במהלך קבלת הפנים לחתונת אמם, שיב מעדכנת את רומן כי גורם פיננסי יצא לאחוזתו האיטלקית של מטסון, רמז לכך שעסקה בין החברות הולכת ומושגת.

לוגן רוי יורשים. HBO,
שוב ניצח? לוגן רוי/HBO

קנדל, שנקלע לדיכאון כבד, מספר לאחיו שיב ורומן על המלצר שגרם למותו בחתונתה של שיב. השניים מגלים אליו אמפתיה ואומרים לו שלא מדובר ברצח. על אף שהוא במצב אפאטי לחלוטין וכלל לא רוצה לעסוק במצב החברה, הוא מחליט להצטרף לשיב ולרומן כדי לסייע להם להפוך את החלטת אביהם וליזום "הפיכה מלאה", כפי שהם מכנים אותו. שכן, אם מטסון יורשה להשתלט על "וויסטאר", נסתם הגולל על הסיכוי שאחד מילדיו של לוגן יוכל להשתלט על החברה ביום מן הימים.

על מנת שלוגן יוכל להציב את מטסון בראש, הוא צריך רוב מיוחס מצד המעורבים בחברת האחזקות של ווייסטאר, כולל הם עצמם (הגרושה קרוליין ניהלה משא ומתן על סמכות ההצבעה שלהם במהלך הליך הגירושין שלה עם לוגן). הרעיון הוא שהם יחסמו את העסקה של לוגן עם מטסון, ואז יסלקו אותו לגמרי מהחברה ויחלקו אותה לחלקים שווים שעליהם ישלטו בנפרד.

כששלושת האחים מגיעים לאביהם לביצוע "ההפיכה", לוגן מנסה לסכסך ביניהם ולתמרן אותם לטובתו. אלא שאז שיב ורומן מבינים שהם לא יכולים באמת לסמוך על אביהם או על כך שהוא רוצה בטובתם, והם עומדים כחומה בצורה זה לצד זה - קנדל, שיב ורומן. שיב מבהירה לאביה שיש ביכולתם לסכל את העסקה הזו, ואביה צורח בזעם "אתם משחקים בחיילי צעצוע!". מהר מאד מסתבר שלוגן לא משקר. מתברר שהוא זה עתה יצר קשר עם גרושתו קרוליין ושכנע אותה לשנות את תנאי הסכם הגירושין שלהם, כך שלילדיהם לא תהיה שום יכולת להתערב בעסקה עם גוג'ו.

שיב מבינה שמישהו הדליף ללוגן את המזימה של שלושת האחים, ומהר מאוד ניכר על פניה שהיא מבינה שבעלה טום הוא זה שעומד מאחורי ההדלפה - וסיכול תוכניתם.

  • עוד באותו נושא:
  • יורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully