וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים טוענות כי השחקן כריס נות' ("סקס והעיר הגדולה") תקף אותן מינית

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 22:15

שתי נשים פנו בנפרד לעיתון "הוליווד ריפורטר" וסיפרו על תקיפה מינית שעברו בידי השחקן בן ה-67 שחזר לפני כשבוע לתפקידו כ"מיסטר ביג" בסדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה". אחת מהנשים: "הוא כפה עליי סקס בבית שלו. זה מאוד כאב לי וצעקתי 'תפסיק'. הוא לא הפסיק"

ימים ספורים אחרי שחזר לתפקידו המיתולוגי כ"מיסטר ביג" ב"פשוט ככה", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", מאשימות שני נשים את השחקן כריס נות' בתקיפה מינית. שתי הנשים, שפנו בנפרד לעיתון "הוליווד ריפורטר" בעקבות חזרתו של נות' לתודעה, סיפרו כל אחת בתורה על תקיפה מינית שעברו על ידי הכוכב בן ה-67. כל אחת מהן תיארה דפוס דומה של התנהגות מצדו.

בתגובה לפרסום מסר נות' ל"הוליווד ריפורטר" כי הוא מכחיש לחלוטין "את הטענות השקריות". לדבריו, "הסיפורים הללו היו יכולים להיות מלפני 30 שנה או מלפני 30 יום - לא זה אומר לא - זה קו אדום שאני לא חציתי. כל המפגשים היו בהסכמה. אי אפשר שלא לפקפק בתזמון של יציאת הסיפורים הללו. אין לי מושג למה הם עולים דווקא עכשיו אך אני יודע לבטל שלא תקפתי את הנשים הללו".

כריס נות'. Evan Agostini, AP
לחשוף את פניו האמיתיות. כריס נות'/AP, Evan Agostini

שתי הנשים, זואי ולילי, סיפרו כי פגשו את נות' כשהיו בשנות העשרים לחייהן. זואי, העובדת בתעשיית הבידור, סיפרה כי פגשה אותו ב-2004 כשהייתה בת 22 והוא בן 49. אחרי שפלירטט איתה, הזמין אותה לבריכה באחת מדירותיו. זואי, כיום בת 40, סיפרה כי הוא נישק אותה ואז כפה עליה יחסי מין - מול מראה. "זה מאוד כאב לי וצעקתי 'תפסיק'. הוא לא הפסיק, אמרתי לו 'אתה יכול לפחות להשתמש בקונדום?' והוא צחק עלי. זואי סיפרה כי בעקבות התקיפה לקחה אותה חברתה לבית החולים סידרס-סיני ושם עשו לה תפרים. היא סירבה לספר לשוטרים כי נות' הוא זה שתקף אותה מחשש שלא יאמינו לה.

האישה השנייה, לילי, כיום בת 31, סיפרה כי היא פגשה את נות' ב-2015 כשהייתה בת 25 והוא בן 60 במועדון לילה בניו יורק שם היא עבדה. לילי, שכיום עובדת כעיתונאית, סיפרה כי אחרי שאכלו ארוחת ערב הוא הזמין אותה לביתו כדי לשתות ויסקי ולדון בקריירה שלה. שם נות' נישק אותה ודחף את איבר מינו לפיה. לאחר מכן הוא כפה עליה יחסי מין מול מראה. "בכיתי כשזה קרה", הוסיפה.

זואי הוסיפה וסיפרה כי במשך שנים היא קברה את הסיפור הזה אולם "הגיע הזמן לספר לציבור מי הוא כריס נות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully