וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי לובאטו שר.ה לרוח רפאים כדי לעזור לה עם טראומה מינית

23.12.2021 / 0:02

לובאטו, שיצאה לאחרונה מהארון כא-בינארי.ת, תועד.ה בשיר מיוחד לרוח רפאים אותה פגשה בבית בושת בעיירה נטושה לאחר ש"התברר" שהרוח עברה טראומה מינית. התיעוד הפך לויראלי וצבר עשרות אלפי צפיות ותגובות

דמי לובאטו ב"Unidentified with Demi Lovato"/Peacock

(לאחרונה דמי לובאטו יצא.ה מהארון כא-בינארי.ת וביקש.ה לפנות אליו.ה מעתה בלשון פנייה נטולת מגדר - וכך נעשה בהמשך הכתבה).

זה לא חדש שהזמר.ת דמי לובאטו מגיע.ה לכותרות בשנים האחרונות פחות בזכות שירים ויותר בגלל שערוריות או התבטאויות ביזאריות, כשהאחרונה שבהן הייתה כשביקש.ה שלא לקרוא לחייזרים בשם הזה, כיוון שהוא פוגעני ויש לקרוא להם חוצנים.

וכעת מגיעה הרגע הביזארי הבא - בקליפ מסדרת הדוקו החדשה Unidentified With Demi Lovato הזמר.ת והיוצר.ת שר.ה שיר מיוחד ל"רוח רפאים" כדי לעזור לרפא אותה מטראומה מינית שחוותה כשהייתה בחיים - ונטען שההופעה הייתה כה טובה עד שהיא זכתה למחיאות כפיים בעמידה מרוחות הרפאים.

בקטע מהתוכנית, שהפך לויראלי, רואים את לובאטו מבקר.ת יחד עם חוקרי תופעות על-טבעיות ב-Vulture City, עיר רפאים נטושה באריזונה, ארצות הברית. לפי Peacock TV, לובאטו והחוקרים נתקלו ב"רוח שעברה טראומה בעברה עם גברים" בזמן שביקרו בבית בושת נטוש, והקימו שם גלאי EMF - שמתריע על שינויים אלקטרומגנטים ובודק שדות חשמליים ושדות מגנטיים שאינם מעשה ידי אדם. רודפי רוחות רפאים שמשתמשים טוענים שהוא משחרר רעש בכל פעם ש"מתבצעת תקשורת עם רוח".

לובאטו שאל.ה את הרוח, שנטען שהשם שלה הוא כרמן: "האם ראית משהו כמו חוצנים כאן, או עב"מים? אנשים מהכוכבים?" בתחילה, המכונה משמיעה רעש, אך כאשר לובאטו שואל.ת את כרמן אם היא איש כוכב - אנשים שחושבים שמקורם מעולם אחר, מממד אחר או מכוכב לכת אחר - היא משתתקת לחלוטין.

כששני הגברים עוזבים את החדר, לובאטו אומר.ת: "לא רצית להגיד שום דבר אחר כי הבנים היו כאן?" בשלב הזה המכשיר משמיע רעש, ולובאטו אומר.ת: "זה קורה גם לי הרבה פעמים. היא עברה טראומה. בגלל זה היא לא אוהבת גברים".

ואז לובאטו אומר.ת לכרמן: "גם לי יש טראומה, אז אני מרגיש.ה שאת ואני מבינים זה את זה." בשלב הזה, שני הגברים שנמצאים מחוץ לחדר מציעים ללובאטו לשיר לכרמן. "טוב, אני תמיד שר.ה את 'גורד שחקים' כשבא לי לשיר משהו מרגש", אמר.ה הזמר.ת, לפני שפצח.ה בביצוע ספונטני ללהיט.

צפו בתיעוד ובביצוע השיר

כשהיא סיימה את הקטע מהשיר, המכונה השמיעה רעש - אליו התייחסו השלושה כסימן ל"מחיאות כפיים סוערות בעמידה". "אלה מחיאות הכפיים בעמידה הכי מגניבות שקיבלתי אי פעם", אמר.ה לובאטו.

סדרת הדוקו שודרה לפני כמה חודשים, אבל הקליפ עלה מחדש ב-Reddit השבוע - שם הוא הפך במהרה לוויראלי, וצבר עשרות אלפי צפיות ותגובות

בראיון שהעניק.ה מאוחר יותר אמר.ה לובאטו: "במקור יצאנו לחפש עב"מים וחוצונים, ואז נתקלנו בעיר הזו שנקראת Vulture City שידועה ברוחות הרפאים האלה שחיו בבית בושת ישן, ולכן התקנו את המכונות האלה והחלטתי לשיר עבורן והמכשירים כבו כשסיימתי".

לובאטו מאמינ.ה שהתגובה על גלאי ה-EMF הייתה סימן חיובי ואישור מהעולם הרוחני. "מעולם לא זכיתי למחיאות כפיים סוערות מרוחות רפאים, והייתי רוצה לחשוב שהן בעמידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully