וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות "סקס והעיר הגדולה": "תומכות בנשים שאזרו אומץ והתלוננו נגד כריס נות'"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 12:24

בתגובה לטענות לפיהן כריס נות' (מיסטר ביג) תקף מינית שתי נשים, שחררו שלוש כוכבות "סקס והעיר הגדולה" ו"פשוט ככה" - שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס - הצהרה משותפת שבה הבהירו: "תומכות בנשים שאזרו אומץ וסיפרו על החוויות הכואבות"

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

השחקן כריס נות', כוכב "סקס והעיר הגדולה" וסדרת ההמשך "פשוט ככה", הואשם ביום חמישי האחרון על ידי שתי נשים בתקיפה מינית שלהן. מאז הוא איבד קמפיין, פוטר מסוכנות השחקנית שלו ואמש הוא גם פוטר מהסדרה "נקודת שוויון".

בתגובה לטענות כלפי נות', שחררו הבוקר (שלישי) שלוש כוכבות "סקס והעיר הגדולה" ו"פשוט ככה" - שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס - הצהרה משותפת שפורסמה במקביל ברשתות החברתיות שלהן. "שמענו בעצב רב את ההאשמות נגד כריס נות'. אנו תומכות בנשים שאזרו אומץ וסיפרו על החוויות הכואבות שלהן. אנחנו יודעות שקשה מאוד לעשות זאת ואנחנו מעריכות אותן על כך".

פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
תומכות בנשים. שלישיית הכוכבות/HBO מקס

שתי הנשים, זואי ולילי, סיפרו כי פגשו את נות' כשהיו בשנות העשרים לחייהן. זואי, העובדת בתעשיית הבידור, סיפרה כי פגשה אותו ב-2004 כשהייתה בת 22 והוא בן 49. אחרי שפלירטט איתה, הזמין אותה לבריכה באחת מדירותיו. זואי, כיום בת 40, סיפרה כי הוא נישק אותה ואז כפה עליה יחסי מין - מול מראה. "זה מאוד כאב לי וצעקתי 'תפסיק'. הוא לא הפסיק, אמרתי לו 'אתה יכול לפחות להשתמש בקונדום?' והוא צחק עלי. זואי סיפרה כי בעקבות התקיפה לקחה אותה חברתה לבית החולים סידרס-סיני ושם עשו לה תפרים. היא סירבה לספר לשוטרים כי נות' הוא זה שתקף אותה מחשש שלא יאמינו לה.

האישה השנייה, לילי, כיום בת 31, סיפרה כי היא פגשה את נות' ב-2015 כשהייתה בת 25 והוא בן 60 במועדון לילה בניו יורק שם היא עבדה. לילי, שכיום עובדת כעיתונאית, סיפרה כי אחרי שאכלו ארוחת ערב הוא הזמין אותה לביתו כדי לשתות ויסקי ולדון בקריירה שלה. שם נות' נישק אותה ודחף את איבר מינו לפיה. לאחר מכן הוא כפה עליה יחסי מין מול מראה. "בכיתי כשזה קרה", הוסיפה.

זואי הוסיפה וסיפרה כי במשך שנים היא קברה את הסיפור הזה אולם "הגיע הזמן לספר לציבור מי הוא כריס נות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully