וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטפו את הנגיף: רפי רשף ונורית גלרון נדבקו בקורונה

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 15:21

מגיש "חמש עם" בקשת 12 ורעייתו הזמרת שוהים כעת בבידוד. מנהליה של גלרון מסרו כי היא חשה בטוב, אך כל הופעותיה הקרובות יידחו. ירון אברהם יחליף היום את רשף על המסך

הקרנת הרצוג של ערוץ 10. ניב אהרונסון
חטפו את הווירוס. רשף וגלרון/ניב אהרונסון

אחרי שכמה עיתונאים ששהו בכנס במיאמי נדבקו בנגיף הקורונה, ביניהם בועז ביסמוט והילה קורח, מגיש בכיר נוסף נדבק בנגיף: רפי רשף (64), מגיש "חמש עם" בקשת 12, נדבק אף הוא, כמו גם רעייתו הזמרת נורית גלרון (70). השניים שוהים בבידוד.

כל המופעים של גלרון יידחו למועד מאוחר יותר. מנהליה של גלרון מסרו כי היא מרגישה טוב מאוד והיא צפויה לחזור לבמות בשבועות הקרובים. יצוין כי הן גלרון והן רשף מחוסנים לגמרי. טרם ברור אם הם נדבקו בוריאנט האומיקרון שהולך ומתפשט בישראל. מי שיחליף הערב את רשף בהגשת תכניתו הוא הכתב המדיני ירון אברהם.

בתחילת השבוע דווח כי מנחה "ארץ נהדרת" איל קיציס חזר מחו"ל ונמצא חיובי לקורונה. מקשת 12 נמסר כי הוא חש בטוב ונמצא בבידוד. עם זאת, "ארץ נהדרת" תשודר כרגיל השבוע ביום רביעי, ומי שיחליף את קיציס יהיה באופן חד פעמי עידו רוזנבלום. זו הפעם השנייה בלבד מאז עליית התכנית בשנת 2003 שקיציס ייעדר מהגשתה. הפעם הקודמת הייתה בשנת 2012 על ידי טל פרידמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully