וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגי מודה: "התבאסתי על נועה בגלל הפרסומת, היא נהגה בחוסר בגרות ורגישות"

22.12.2021 / 11:00

המוזיקאי, שהופיע אתמול לראשונה במועדון הבארבי, סיפר לוואלה! תרבות על האהבה למוזיקת אייטיז, על הפרידה מקסטרו ועל האכזבה שלו מהאקסית נועה קירל: "הפרסומת ל-yes הייתה צעד לא רגיש ולא בוגר. זו בחירה שלא הייתי עושה, בעיקר אחרי שהיינו יחד 3 שנים". צפו

המוזיקאי יהונתן מרגי מתייחס לראשונה בקולו לסערה שהתעוררה בעקבות הפרסומת ל-yes שבה נועה קירל הופיעה לצד כפיל שלו. "התבאסתי על הפרסומת הזו", הודה בשיחה עם וואלה! תרבות במועדון הבארבי, שם הופיע אמש פעמיים. "זו בחירה שאני אישית לא הייתי עושה. מרגיש לי שזה היה לא בוגר ולא רגיש, במיוחד אחרי שעברנו שלוש שנים ביחד, אבל בסדר, אתה יודע, זה לא השפיע על החיים שלי עד כדי כך. כמובן שהמשכתי הלאה וזה מאחוריי, ואין שום סיבה להעלות את זה עוד פעם".

נועה אמרה בראיונות שהיא לא מתנצלת ולא מתחרטת על הפרסומת הזו.

"אני גם לא מתנצל ולא מתחרט".

צפו בריאיון המלא עם מרגי:

בווידאו: יהונתן מרגי בראיון לוואלה!/דניאל סיילן, מערכת וואלה!

אתמול כאמור הופיע מרגי פעמיים בבארבי - ב-19:00 וב-22:00. "היה מטורף, היה מדהים. ראיתם על הפנים שלי שהתרגשנו ברמות. אנשים באו וקנו כרטיסים למופעים האלה וגמרו אותם תוך 24 שעות. אני מודה על זה ועכשיו יהיו עוד מופעים כאלה".

למה בחרת להופיע דווקא בבארבי? זו לא בחירה מובנת מאליה.

"הייתי פה ומאוד אהבתי את האווירה ואת הוויב. ידעתי שאני רוצה לפתוח הופעות עם נגנים מול קהל שיוכל לבוא לראות אותי פעם ראשונה וזה היה הדבר הראשוני שהרגיש לי. אין באמת סיבה אבל אני בטוח שצדקתי כי מה שהיה היום היה לא נורמלי".

האלבום שלך מאוד מושפע מהאייטיז ומזכיר בצלילים את דה וויקנד. אתה בכלל לא נולדת בתקופה הזו.

"אתה צודק, זאת באמת תקופה שלא נולדתי בה. זה אחד הדברים שהכי מעניינים אותי ולמה אני בכלל כל כך מחובר לתקופה הזו? אני יודע שבדיעבד כל מה ששמעתי בחיים היה בו אלמנטים משנות השמונים ותמיד ידעתי שאני ארצה לעשות EP (מיני אלבום) שיהיה בסגנון האייטיז. אחרי שסיימתי את ה-EP הקודם שלי, ידעתי שזה מה שאני הולך לעשות ואמרתי את זה לכל מי שקרוב אליי - וזה מה שעשיתי. ויצא ככה האלבום "לא להיות לבד" אז אני מאוד שמח על זה".

הודעת לאחרונה שסיימת את דרכך כפרזנטור של קסטרו. מה קרה שם?

"כל מה שאני יכול לספר זה שעכשיו אנחנו בתקשורת עם הרבה גופים אחרים. הכול היה בטוב ממש ועברנו שנתיים מדהימות ביחד והיה לנו הכי כיף שבעולם ואני חושב שזה נראה וברור. אבל זהו, הכול ברוח טובה ועכשיו פניי הלאה. אני תמיד אוהב להיות, בכל דבר שאני עושה, עם חברות שאני מחובר אליהן ומאמין בדרך שלהם וזה גם מה שיהיה הלאה".

זה אומר שלא היית מחובר לקסטרו?

"לא לא, היינו שנתיים ביחד. כמובן שהייתי מחובר לקסטרו".

מה התוכניות שלך לשנה הבאה?

"חו"ל, חו"ל, חו"ל. האמת שבכלל, אני כל כך הרבה עובד על הקריירה שלי בעולם ואנשים עדיין לא רואים את זה כי זה עדיין לא יצא. אבל אני הכי מתרגש בעולם לקראת הדבר הזה. אני טס הרבה וחוזר, הרבה דברים בקנה ואני רק מחכה שישמעו. זה הדבר שהכי חשוב לי מאז שאני ילד קטן ואני מאוד מתרגש לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully