וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מזיג, אישתר ואופרה של צ'ייקובסקי: 5 המלצות לסוף דצמבר

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 8:50

גיא מזיג מגיע להרים את האווירה בגריי מודיעין, עדן בן זקן מארחת את זהבה בן - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

יבגני אונייגין

שנתיים לאחר שבוטלה בעקבות הקורונה, סוגרים באופרה מעגל עם ההפקה עטורת השבחים "יבגני אונייגין" מאת צ'ייקובסקי בבימויו של ז'אן קלוד אוברה ובניצוחו של דן אטינגר. האופרה, אותה כתב צ'ייקובסקי בשנת 1879, מבוססת על הנובלה המחורזת המפורסמת מאת גדול משוררי רוסיה, אלכסנדר פושקין.

מתי? 28 בדצמבר עד 8 בינואר

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל-אביב

Wonder Nights

תוכנית ההטבות החדשה ללקוחות בנק הפועלים משיקה פסטיבל מוזיקה בשם Wonder Nights שבמסגרתו יתקיימו שתי הופעות עם שילובים מיוחדים - עברי לידר יארח את רן דנקר ונטע ברזילי ואחר כך מופע של רביב כנר; ומופע של עדן בן זקן שתארח את זהבה בן ואחריו מופע של לירן דנינו שיארח את עדן אלנה.

מתי? 29 בדצמבר (לידר), 1 בינואר (בן זקן)

איפה? האנגר 11 תל אביב

גיא מזיג

נסיך הגרוב ומלך הפאנק, מי שהיה ממנהיגי "הדורבנים", מי שהופיע עם כוורת במופע האיחוד ומי שהפיק את המופע לזכרו של אריק איינשטיין, מגיע למופע מלא גרוב והומור במודיעין.

מתי? הערב, 23 בדצמבר

איפה? גריי מודיעין

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Vitrage

להקת הפלמנקו הישראלית בניהולה האמנותי של מיכל נתן מציגה פרוייקט הנותן במה ליצירה ויוצרים חדשים. כל יוצר הוזמן להציע יצירה לפי מה שנוגע אליו ללא הגבלה או התווית קו מנחה. מתוך לא מעט פניות נבחרו 6 יוצרים. כל אחד מהיוצרים קיבל את רקדניות הלהקה המקצועיות בתגבור של רקדניות עתודת הלהקה - ועמם הוא יצר את היצירה שלו.

מתי? 25 בדצמבר, 21:00

איפה? סוזן דלל, תל אביב

"החגיגה היוונית שלי"

הזמרת הענקית מעלה מופע חדש שבו היא לראשונה שרה ביוונית. בהפקה משתתפים 32 איש וכל כולה חגיגה של מוזיקה יוונית, אתנית וים תיכונית. על הבמה עם אישתר גם המוזיקאי בני סילמן, נגני התזמורת סימפונט רעננה ולהקה אתנית כשעל הכל מנצח דוד קריבושי . המופע ישלב וימזג בין הקלאסיקות של גדולי האמנים ביוון ללהיטים ישראליים עכשווים בעיבודים יוצאי דופן ביוונית וללהיטיה של אישתר לאורך השנים.

מתי? הערב, 23 בדצמבר

איפה? היכל התרבות ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully