וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המצעד השנתי: קבלו את המשאפ הקטלני בין בילי אייליש לאסף אמדורסקי

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 15:55

רגע רגע רגע, בילי אייליש באמת הושפעה מאסף אמדורסקי?! קבלו את עידו ברטל בביצוע מיוחד ומפוצץ למצעד השנתי של וואלה, אקו 99 וטיקטוק, שילוב של אחד השירים הבולטים לזכות בתואר שיר השנה Happier Than Ever יחד עם הלהיט של אמדורסקי מסוף שנות ה-90 - "חלום כהה". צפו

עידו ברטל/צילום ועריכה: דייב שחר

ביום חמישי הקרוב (30 בדצמבר) בין 14:00 ל-17:00 ייערך המצעד הבינלאומי השנתי של וואלה!, eco99fm וטיקטוק - אך רגע לפני סגירת ההצבעה, ביקשנו מהיוצר המוכשר עידו ברטל לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב - מאשאפ בין שירים. ברטל נענה לאתגר וחיבר בין אחד השירים הבולטים לזכות בתואר שיר השנה - Happier Than Ever של בילי אייליש לבין "חלום כהה" הקלאסי של אסף אמדורסקי.

"אני מקווה שעניתי לאתגר שוואלה ואקו 99 הציבו בפניי", מסר ברטל. "אני מטורף על בילי אייליש והדיסטורשן של הגיטרות בשיר שלה זה קתרזיס מאוד גדול. כשנפל לי האסימון לגבי חלום כהה של אסף אמדורסקי הרגשתי חרדת קודש לתת ביצוע לשיר הזה ואני ממש מקווה שאמדורסקי יעריך ויחבב את הזווית שלי".

עוד לא הצבעתם למצעד הבינלאומי השנתי? יום אחרון להצבעה

צפו כאן בטיקטוק של המצעד

עידו ברטל. דייב שחר, דייב שחר
כשבילי פגשה את אסף. עידו ברטל/דייב שחר, דייב שחר
seperator

אז מה יהיה שיר השנה? מי יהיה הרכב השנה? מי יהיו זמר וזמרת השנה? הצביעו עכשיו למצעד הבינלאומי השנתי של וואלה! ,eco99fm וטיקטוק - ואולי תזכו בטלוויזיה 50 אינץ' ואוזניות של סמסונג, מתנת "p1000".

את המצעד תגיש מור גלפנד ולצדה שלוש מגישות אורחות שיתחלפו כל שעה - מארינה מקסימיליאן, יסמין מועלם ורוני דלומי. בנוסף צפויים ביצועים מיוחדים, הפתעות והרבה מוזיקה מעולה. נתראה ביום חמישי.

ההופעות הבאות של עידו ברטל:

בר גיורא תל אביב:
31.1.22
2.2.22
22.2.22

זאפה חיפה:
26.2.22

נוקטורנו ירושלים:
12.3.22

להזמנת כרטיסים

seperator

צילום ועריכה: דייב שחר, הפקה וואלה: חגית ברק, הפקה אקו 99: שחף אייל, מפיקה ראשית אקו 99: מיטל בן יהודה, סמנכ"ל תוכן אקו 99: רועי דלמדיגו, מפיקה ראשית וואלה: רחלי ורדי, מנהלת שיווק וואלה: מיה א-דור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully