וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אסף אמדורסקי ישתתף בעונה הבאה של "מחוברים" בהוט

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 13:58

פרסום ראשון: אסף אמדורסקי קיבל מצלמה קטנה מ"מחוברים" וצפוי להשתתף בעונה הבאה של הסדרה של הוט. לפני תשע שנים פורסם כי בת זוגו לשעבר, מיכל אמדורסקי, הייתה במו"מ עם הפקת "מחוברים" להשתתפות בסדרה אך הדבר לא התממש

אסף אמדורסקי באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

פרסום ראשון: מסתמן שהזמר, היוצר והמוזיקאי אסף אמדורסקי ישתתף בעונה הבאה של "מחוברים" שתעלה בהוט. באחרונה קיבל מצלמה קטנה מההפקה והוא צפוי לתעד את עצמו לדוקו ריאליטי, ובמידה שלא יהיו שינויים הוא יופיע בעונה החדשה. אמדורסקי סרב להגיב. מהוט נמסר בתגובה: "לא מגיבים על תכנים בפיתוח".

במידה שאכן ישתתף בסדרה, לאמדורסקי בן ה-50 תהיה זו תכנית ריאליטי נוספת בנוסף לחברותו בפאנל השופטים של "הכוכב הבא" מאז 2016. לפני תשע שנים פורסם כי בת זוגו לשעבר, מיכל אמדורסקי, הייתה במשא ומתן עם הפקת "מחוברים" להשתתפות בסדרה ואף התחילה לצלם את עצמה במצלמת וידאו, אולם בסופו של דבר לא השתתפה בה.

אסף אמדורסקי. צילום: רותם לבל. ביגוד: פקטורי 54,
כעשר שנים לאחר שבת זוגו לשעבר הייתה במשא ומתן להשתתפות ב"מחבורים", מסתמן שהוא יופיע בסדרה. אסף אמדורסקי/צילום: רותם לבל. ביגוד: פקטורי 54

"מחוברים" נוצרה על ידי רם לנדס ודורון צברי. היא זכתה מספר פעמים בפרסי האקדמיה לטלוויזיה, ופורמט התכנית נמכר לחברות הפקה וערוצי שידור במדינות שונות ובהן דנמרק, צרפת, אירלנד, הודו ונורווגיה. בארצות הברית הסדרה הופקה עבור AOL על ידי קודה תקשורת הישראלית שמפיקה את הסדרה גם בארץ. עד כה שודרו תשע עונות של "מחוברים", האחרונה שבהם עלתה באפריל השנה והשתתפו בה עברי לידר, דורין אטיאס, לוסי אהריש, מיכל אנסקי ודור רפאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully