וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארצ'יק, מארק אליהו ואן מארי דוד: 5 המלצות לסוף דצמבר

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 8:59

אלון אולארצ'יק יארח את אהוד בנאי, אסתר רדא וקרולינה במופע יום הולדת מיוחד, מארק אליהו יופיע בדרום עם אמן המנדולינה והמנצח שמואל אלבז, אן מארי דוד תשיר שאנסונים צרפתיים - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

אולארצ'יק באולפן וואלה/במאי: ניתאי בארי, סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, צלם: מתן גולדשטיין, הפקה: שי ורקר וחגית ברק, עורכת וידאו: נועה לוי, עיצוב אולפן: אביחי ברוך

אן מארי דוד

הגברת הראשונה של האירוויזיון ומי שזכתה בו בשנת 1973 מגיעה לסיבוב הופעות עם מיטב הקלאסיקות הצרפתיות האהובות והמוכרות, בליווי עשרים נגני סימפונט רעננה בניצוחו ועיבודיו של דוד זבה. אן מארי תארח את ששי קשת.

מתי? 1 בינואר, 20:30

איפה? - זאפה מידטאון תל אביב

ללוח ההופעות המלא של אן מארי דוד

טיל לינדמן

סולן להקת ראמשטיין, טיל לינדמן, מגיע לראשונה להופעה בישראל. לינדמן נחשב לאחד הסולנים הצבעוניים בעולם המוזיקה, כשכל מופע שלו הוא סוג של קברט תיאטרלי גרנדיוזי, שופע אביזרים, פירוטכניקה, תחפושות ואיפור.

מתי? 1 בינואר, 21:00

איפה? היכל טוטו חולון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סאב/רוסה

עשור אחרי שהציג ערב מיצירותיו של איציק גלילי, חוזר הבלט הישראלי לשתף פעולה עם הכוריאוגרף הבינלאומי הנודע, הפעם ביצירה חדשה שהוזמנה במיוחד עבור הלהקה, בתהליך יצירה אינטנסיבי מתמשך. "סאב/רוסה, סיפורים קצרים על אהבה ועוד", היא יצירה הבנויה מ-14 סיפורים קצרים הנארגים זה בזה לכדי קרנבל צבעוני של דמויות ודימויים.

מתי? 5 בינואר, 20:30

איפה? היכל התרבות מודיעין

אוריינט אקספרס

קונצרט מוסיקת עולם של הסינפונייטה הישראלית באר שבע בשיתוף פעולה עם אומן הקמנצ'ה הבינלאומי מארק אליהו בניצוחו והשתתפותו של אמן המנדולינה והמנצח שמואל אלבז. בקונצרט יבוצעו יצירות קלאסיות בסגנון צועני, הונגרי ארמני וגאורגי אשר יתמזגו לתוך העולם הקסום של תרבות המזרח.

מתי? 30 בדצמבר, 20:30

איפה? המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

אלון אולארצ'יק

המוזיקאי הענק אלון אולארצ'יק ממשיך לחגוג גם השנה את יום הולדתו ה-70, מופע שלישי בסדרת מופעי יומולדת מיוחדים. במופע יתארחו אהוד בנאי, אסתר רדא וקרולינה, והמוזיקאי צפוי לשיר את כל הלהיטים שלו מכל השנים.

מתי? 1 בינואר

איפה? בארבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully