וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרביעית הכי נצפית בנטפליקס: ההישג של הסדרה הישראלית "אזהרת מסע"

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 14:23

סדרת הדרמה של הוט "אזהרת מסע" עלתה השבוע לנטפליקס בכל העולם ותוך ימים בודדים הפכה להיות הסדרה הרביעית הכי נצפית בנטפליקס, בעולם אחרי העונה החדשה של "בית הנייר", עם 20 מיליון שעות צפייה רק בשבוע הראשון להשקתה

אזהרת מסע/NEXT TV

גאווה ישראלית: סדרת הדרמה של הוט "אזהרת מסע" עלתה השבוע לנטפליקס בכל העולם ותוך ימים בודדים הפכה להיות הסדרה הרביעית הכי נצפית בנטפליקס בעולם, אחרי העונה החדשה של "בית הנייר", עם 20 מיליון שעות צפייה רק בשבוע הראשון להשקתה. באנגלית נקראת הסדרה "The Girl from Oslo".

"אזהרת מסע" נמצאת בטופ 10 בנטפליקס ב-36 מדינות בעולם, ביניהן ארה"ב, צרפת, גרמניה, איטליה וספרד. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בהוט והיא ממוקמת במקום השני בצפייה בשנת 2021. בישראל היא תעלה בנטפליקס ב-8 בינואר.

לצפייה בפרקים של "אזהרת מסע"

אזהרת מסע. VOD_HOT
הישג מצוין. תמם/VOD_HOT

"אזהרת מסע" היא סדרת דרמת מתח פוליטית בשיתוף פעולה ראשון בישראל בין הוט לנטפליקס וגוף השידור הנורווגי TV2. במרכזה סיפור חטיפתם של שלושה צעירים, שניים ישראלים ואחת נורווגית, בסיני על ידי ארגון דאעש. בסדרה משתתפים עמוס תמם, רותם אבוהב, ורד פלדמן, גיל פרנק, דניאל ליטמן, שאדי מרעי, ראידה אדון ועוד. את הסדרה יצרו רונית ויס-ברקוביץ וקירה הולם ג'והנסן וביימו אורי ברבש וסטיאן כריסטיאנסן.

  • עוד באותו נושא:
  • אזהרת מסע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully