וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם עונה למרב מיכאלי: "לפני שאת מטיפה לי מוסר, תתייחסי בכבוד לעובדות שלך"

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 23:17

אחרי ששרת התחבורה מרב מיכאלי יצאה נגד שירו החדש של עומר אדם, "קאקדילה" וטענה כי מילותיו "גזעניות, מחפיצות ומשפילות", כתב הזמר פוסט שבו פנה למיכאלי: "אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באיש. תנשמי ותתעסקי בענייניך"

אחרי ששרת התחבורה מרב מיכאלי יצאה נגד שירו החדש של עומר אדם, "קאקדילה" וטענה כי מילותיו "גזעניות, מחפיצות ומשפילות", הגיב הערב (שני) הזמר למיכאלי בפוסט שפרסם באינסטגרם. "גברת מיכאלי היקרה, קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו. אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם.

"אז בבקשה לפני שאת כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה כדאי שתתייחסי בכבוד לעובדות שלך. את גם מוזמנת לצפות בתכנית 'מצב האומה' בכיכובו של בן זוגך שבניגוד אליי מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית. למרות הכל, אוהב אותך השרה, מקווה שתנסי לעשות משהו מועיל בענף התחבורה".

עומר אדם צירף לפוסט קטע יוטיוב מתוך תכניתו של שליין שבה הוא ושאר הפאנל לועגים לליברמן:

עומר אדם, מרב מיכאלי. שי פרנקו, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
תתעסקי בענייניך. אדם ומיכאלי/עיבוד תמונה, שי פרנקו, ראובן קסטרו

בסוף השבוע כאמור יצאה מרב מיכאלי נגד שירו החדש של עומר אדם, "קאקדילה". בפוסט בפייסבוק כתבה שרת התחבורה: "הלוואי שיכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, הלוואי. הלוואי שיכולתי להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ חבר'ה במסיבות וחתונות, מה אתם כובד. הלוואי. הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. הלוואי. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים.

"אני רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע. אני רוצה להאמין שאם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות.

"לא מדובר רק בעומר אדם, כמובן", הוסיפה מיכאלי. "כל הכוכבים שיש להם כזאת הצלחה והערצה עצומה, יש להם כוח אדיר בידיים. ועם הכח הזה מגיעה אחריות גדולה. בואו תהיו כאלה פופולריים ומגניבים בלי לגרום כזה נזק נורא. הזדמנות להחלטה יפה לשנה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully