וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודיל'ה, תחזור אלינו מהר": מודי בר-און מאושפז עם סרטן - וחבריו מתפללים לשלומו

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 14:37

בית החולים איכילוב עדכן הבוקר כי איש הטלוויזיה מודי בר-און מאושפז במחלקה האונקולוגית ומתמודד עם סרטן. השחקן והקומיקאי טל פרידמן צייץ: "אין ולא יהיה כמו מודי בר-און. מתפלל לשלומו". הכדורגלן מאור בוזגלו הוסיף: "רפואה שלמה וחיבוק גדול"

פרומו לסדרה "שיעור מולדת" עם מודי בר און/HOT8

בית החולים איכילוב, בו מטופל המגיש הוותיק של ערוץ הספורט ואיש הטלוויזיה מודי בר-און, אישר הבוקר (שלישי) כי בר-און מתמודד עם מחלת הסרטן ומאושפז במחלקה האונקולוגית. לאור זאת, כמה מחבריו, צופיו ועמיתיו הביעו תקווה להחלמתו ונשאו תפילה כי בר-און יחזור למסך במהרה.

בין הרבים שהביעו תקווה להחלמתו היה גם השחקן רמי הויברגר, שהכיר את מודי על הסט של "החמישייה הקאמרית" שמודי היה אחד מכותביה. הויברגר אמר לוואלה! תרבות: "כולנו מתפללים לשלומך, מודיל'ה. תחזור אלינו מהר". חבר אחר מהחמישייה, השחקן דב נבון, אמר לנו: "אני ממש ממש מקווה שהדברים יסתדרו. אמן אמן. אני כל כך אוהב אותו, הוא אחד הכותבים שהכי אהבתי לקבל מהם טקסטים ב'חמישייה', ומשם זה התפתח להיכרות אישית. יש לנו כל כך הרבה דברים משותפים כמו כדורגל. אני מתפלל לשלומו". השחקן והקומיקאי טל פרידמן צייץ: "אין ולא יהיה כמו מודי בר-און. מתפלל לשלומו". שדרן הרדיו בועז כהן כתב: "אני מאחל למודי להתחזק ולהתאושש ולשוב אלינו בריא ואיתן ומקסים כהרגלו". הכדורגלן מאור בוזגלו הוסיף: "מודי בר-און, רפואה שלמה. חיבוק גדול".

מודי בר און בפרומו לסדרה "שיעור מולדת". ראובן קפוצ'ינסקי,
"מתפללים". בר און/ראובן קפוצ'ינסקי

כזכור, אמש חברתו לערוץ מירי נבו הודיעה בשידור כי "מודי מתמודד עם סיטואציה רפואית מורכבת וכפי שכבר הספקתם להכיר אותו, גם בזה הוא יטפל בצורה מקצועית ויסודית כמו שצריך. אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי באיכילוב על הטיפול המסור שהם מעניקים לו. אנחנו מאחלים למודי רפואה שלמה ונמתין לו כאן בסבלנות עד שיסיים את ענייניו וישוב אלינו חזק מתמיד וכשהכול יהיה מאחוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully