וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטי פרידמן, לשעבר גיטריסט מגאדת', יופיע בפסטיבל גיטרה בים האדום

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 13:04

פסטיבל גיטרה בים האדום יתקיים זו הפעם השלישית ב-24-26 במרץ באילת. מרטי פרידמן, לשעבר גיטריסט מגאדת' יתארח בכיתת אמן ובהופעה של האורקסטרה של יוסי סאסי; עידן עמדי יארח את אהוד בנאי; רונה קינן תארח את דניאלה ספקטור; ויזהר אשדות את דנה ברגר. כל הפרטים

הגיטריסט האמריקאי מרטי פרידמן, לשעבר הגיטריסט המוביל של להקת מגאדת'. Creative Commons
הגיטריסט האמריקאי מרטי פרידמן, לשעבר הגיטריסט המוביל של להקת מגאדת', יתארח בפסטיבל גיטרה בים האדום אילת/Creative Commons

פסטיבל גיטרה בים האדום יתקיים זו הפעם השלישית ב-24-26 במרץ במתחמים שונים באילת ובהם מועדון הג'ספר 08 עם מגוון הופעות, כתות אמן וג'אמים.

הגיטריסט האמריקאי מרטי פרידמן, שידוע בעיקר כגיטריסט המוביל לשעבר של להקת מגאדת' יתארח בפסטיבל - גם בכיתת אמן וגם יתארח בהופעה של האורקסטרה של יוסי סאסי, בה יתארחו גם היהודים; עידן עמדי יארח את אהוד בנאי במפגש בין דורי; הילה רוח, מיכה שיטרית ורמי פורטיס יקיימו מופעים מלאים באותו ערב במחרי כרטיס אחד; בכרטיס אחד אחר תקבלו את ג'ירפות ואיפה הילד אליהם יצטרף גם הגיטריסט עמרי קרן; יהודה פוליקר יקיים מופע רוק לצד גבע אלון; רונה קינן תארח את דניאלה ספקטור; ומיקי שביב יעלה מופע בלוזי.

בנוסף, קרולינה תקיים מופע אינטימי בו תתארח דנה עדיני; צלילי העוד ישתפו פעולה עם בר צברי; טריפולי יופיעו עם מאור כהן; לאה שבת תארח את קורין אלאל; ויזהר אשדות יעלה לבמה עם דנה ברגר; דן תורן ודודי לוי יופיעו יחד וגם לחוד; יהלי סובול יקיים מופע אינטימי; דני רובס יארח את רונית שחר; ועוד יופיעו בנפרד אפרים שמיר, אביב בכר וכפיר אוחיון.

כמדי שנה, יתקיים ג'אם במועדון הג'ספר בשני ערבים בהשתתפות אמני הפסטיבל בכניסה חופשית.

כרטיסים, החל מ-50 שקלים, ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully