וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט של ליאור רז: בכירים לשעבר בדיסני רכשו את חברת ההפקות של יוצרי "פאודה"

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 17:40

חברת ההפקות של ליאור רז ואבי יששכרוף, "Faraway Road", נרכשה על ידי חברת "קנדל מדיה" של מפיקי-העל קווין מאייר וטום סטגס, שני בכירים לשעבר בדיסני. לפי דיווחים מהוליווד, שווי העסקה עומד על כ-50 מיליון דולר

טיזר "פאודה" עונה 3/באדיבות yes

חברת ההפקות של ליאור רז ואבי יששכרוף, "Faraway Road", נרכשה על ידי חברת "קנדל מדיה" של מפיקי-העל קווין מאייר וטום סטגס, שני בכירים לשעבר בדיסני. לפי דיווחים מהוליווד, שווי העסקה עומד על כ-50 מיליון דולר.

החברה נמצאת בבעלותם של רז ויששכרוף, והיא הפיקה בין השאר את הסדרות "פאודה" ו"פגע וברח" שמשודרות גם בנטפליקס. העונה הרביעית של "פאודה" צפויה לצאת בהמשך השנה. "ליאור ואבי הם מספרים סיפורים ברמה בינלאומית, אשר מייצרים תוכן נפלא שקולע לטעם של קהל רחב ברחבי העולם שחוצה תרבויות ושפות", מסרו הרוכשים מאייר וסטגס מחברת קנדל מדיה. "רז ויששכרוף הם בדיוק סוג השותפים שאנחנו רוצים להשקיע בהם. ואנחנו מתרגשים לעבוד איתם".

רז ויששכרוף יצרו את "פאודה", שהפכה מהר מאוד ללהיט ענק. אחרי ששודרה בנטפליקס היא הפכה ללהיט בינלאומי. מאז שודרו שלוש עונות ובקרוב, כאמור, יסתיימו צילומי העונה הרביעית וזו תשודר בהמשך השנה. במקביל הם יצרו לנטפליקס גם את "פגע וברח", אולם בשל עלויות הפקה גבוהות מדי - היא לא תמשיך לעונה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully